ابراهیم رمضانی مدیر جدید بانک صادرات گیلان در این مراسم ضمن تبریک به مدیر امور شعب شمال کشور در سخنانی به ارایه تجربیات فعالیتی اش در استان مازندران پرداخت و بر اهمیت بازاردانی در بازاریابی تأکید کرد.
وی هدفگذاری مشتری و بازاریابی تعهدی را ضروری دانست و بیان کرد: مشتریان میتوانند کارت تجاری و اعتبار ضمانتنامه دریافت کنند.
رمضانی در ادامه بر لزوم برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و استفاده از روشهای مختلف مانند تماس تلفنی و پیامک برای افزایش رضایت مشتریان تاکید و بر هدفگذاری مشخص برای سازمان و افزایش کنترل بر پروندهها و ارتباطات روزانه سفارش نمود.
مدیر جدید شعب بانک صادرات گیلان، رسیدن به منابع ۳۰ همتی را هدف اول مدیریتی خود در استان گیلان عنوان کرد و از همکاران مجموعه خواست که هرچه زودتر اهداف مشخص شده را اعلام کنند تا در جلسات آینده به آنها پرداخته شود.
مرتضی حاتم ویشکایی مدیر امور شعب شمال کشور با بیان اینکه اخلاق حرفهای، احترام به مشتریان و حفظ حرمت انسان از اهمیت ویژهای برخوردار است گفت: ارتباط سازنده با نهادهای سیاسی و اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ احترام، کار و تلاش در محیط کار یک اصل و یک ضرورت است.
ویشگاهی در ادامه به موفقیتهای حاصله در دوران مدیریتی خود و رشد و ارتقای درجه بانک صادرات در استان اشاره کرد و اظهار داشت: برای تحقق موفقیت توصیه بنده این است که علاوه بر انجام وظایف عادی و روزمره خود باید عشق و علاقه را حتما در امورات محوله لحاظ کرده و به این توجه داشته باشیم که با تلاش و کوشش همگانی، توانمندیهای فردی و گروهی خود و همکاران را تقویت کنیم.
مدیر سابق بانک صادرات گیلان از گفتمان سازی که منشأ امیدبخشی در محیط کار است سخن گفت و افزود : اولویت بندی در کار مهمترین موضوعی است که باید به آن پرداخته شود، به این معنا که، کاری در اولویت و تمرکز قرار داده شود که اثربخشی بیشتری داشته باشد.
گفتنی است، در این آیین حکم انتصاب مدیر جدید بانک صادرات گیلان توسط مرتضی حاتم به ابراهیم رمضانی اعطا شد.
حسن اخشابی معاون بانک صادرات گیلان نیز طی حکمی از سوی مرتضی حاتم به سمت مدیریت بانک صادرات استان مازندران منصوب شد و از خدمات ايشان در دوران تصدي معاونت شعب گيلان قدرداني شد