سه شنبه 1 آبان 1403

دکتر مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در این جلسه در خصوص گذراندن فصل پرکار تابستان به همکاران دانشگاهی استان گیلان ،گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همگام با دیگر واحد های دانشگاهی کشور در تابستانی که گذشت علیرغم تعطیلا ت تابستانی دیگر مراکز آموزش عالی در استان، همکاران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بدلیل برنامه ریزی ترم تابستان و سال تحصیلی جدید، تابستانی پر کار و پر تلاش  را با موفقیت گذراندند.

وی ضمن  تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی ،برنامه ریزی دقیق را در واحد های دانشگاهی خواستار شد وادامه داد: روسای واحد های دانشگاهی استان گیلان باید ضمن برنامه ریزی دقیق آموزشی ،نسبت به  برنامه ریزی کلاس های آموزشی و بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه ، اهتمام ویژه داشته باشند تا کلاس های آموزشی  با توجه به این برنامه ریزی  دقیقا برگزار گردد. 
ملکی چوبری، به روز رسانی سایت های واحد های دانشگاهی را مهم دانست و افزود: ارائه اطلاعات دقیق و به روز در سایت های دانشگاهی جهت اطلاع عموم بسیار مهم است و باید با بارگذاری اطلاعات لازم مانند برنامه کلاس ها، برنامه حرکت سرویس های ایاب و ذهاب ، معرفی اساتید در گروههای مختلف آموزشی، در ارائه اطلاعات به روز به مخاطبین کوشا باشند . 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ، با اعلام شروع ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی ، بیان کرد: سایت دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۴ شهریور، پاسخگوی نیازمندی های ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته با توجه به سوابق تحصیلی بوده و علاقه مندان  می توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۱ شهریور با مراجعه غیر حضوری به سایت سازمان سنجش به آدرس www.azmoon.org و یا مراجعه حضوری به واحد های دانشگاهی نسبت به ثبت نام اولیه و ارئه خدمات حضوری به داوطلبان و مشتاقان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی  در اولویت قرار گیرد.
وی با تاکید به رعایت مفاد بخشنامه هدایت تحصیلی در واحد های دانشگاهی استان گیلان، تصریح کرد: لازم است تا واحد های دانشگاهی ضمن تشکیل ستاد های ثبت نام  و استفاده از تمام ارکان و ظرفیت های دانشگاه، نسبت به تهیه و پشتیبانی این ستادها پیگیری کنند تا هنگام ثبت نام، دانشجویان جدیدالورود با مشکلی مواجه نشوند.  
ملکی چوبری، بررسی و نظارت بر خوابگاههای دانشگاه را خواستار شد و افزود : روسا ومعاونین دانشگاه خصوصا حوزه های دانشجویی دانشگاه ، باید جهت ارتقای کیفیت خوابگاههای دانشگاه و ارتقای کیفیت زندگی در این اماکن با توجه به خودگردان بودن خوابگاهها اقدام کنند تا دانشجویان ساکن در خوابگاهها با مشکلی مواجه نشوند.
مسئول بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ،  ادامه داد: معاونین آموزشی دانشگاه نسبت به تعیین تکلیف اعضای هیات علمی بورسیه، اهتمام ویژه داشته باشند و نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بورسیه اعضای هیات علمی که دارای  پرونده باز و بلاتکلیف هستند ،اقدام گردد .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ، رعایت دقیق بخشنامه ها و آئین نامه ها را در سطح واحد های دانشگاهی استان ، مورد توجه قرار داد و افزود: رعایت دقیق آئین نامه ها و بخشنامه ها خصوصا مالی و معاملاتی بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به رعایت این آئین نامه ها و بخشنامه ها در کمیسیون معاملاتی دانشگاهها دقت گردد و با جدیت پیگیری شود.
ملکی چوبری ضمن معرفی معاون جدید امور مدارس سما  استان گیلان، بیان کرد: مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بهینه ای است که باید به نحو احسن از این ظرفیت ها استفاده شودو در این زمینه هر چه سرمایه گذاری شود باعث تقویت این مدارس خواهد شد و روسای واحد های نسبت تقویت این مدارس اقدام کنند.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام  والمسلمین سید محمد حسین صفوی ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان،ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ، رازداری را از صفات مومنان دانست و گفت : مومن باید رازدار و امین وامانت دار باشند و خیانت در امانت نکند  و اگر رازداری صورت نگیرد امنیت آن مجموعه و سازمان بر هم می خورد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil