سه شنبه 1 آبان 1403

عباس اهرابی با اعلام این خبر افزود: پویش به عشق علی(ع) با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین یک یا چند فرزند یتیم را به عنوان فرزند معنوی، تحت حمایت قرار دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، درخصوص نحوه ثبت نام حامیان گفت: مردم نوعدوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام نمایند.
اهرابی، اضافه کرد: همچنین حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.
وی، افزود: ارسال عدد 13 به سرشماره 30003333 نیز از روش های دیگر برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می باشد. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیّرین، گفت: به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می شود که حامیان می توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه های بانکی و اپلیکیشن های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده نمایند.
اهرابی، در پایان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان، عنوان کرد: تعدادی از فرزندان ایتام و محسنین هستند که دریافت مراحم بسیار پایینی دارند و امید است با مشارکت مردم خیّر استان، بتوانیم سرانه واریزی این عزیزان را ارتقاء داده و نیازمندی هایشان را برطرف کنیم.
لازم به ذکر است 41 هزار و 131 حامی نیکوکار از تعداد 13 هزار و 493 فرزندان ایتام و مشمولین طرح محسنین در استان گیلان حمایت می کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil