تاریخ : پنجشنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۴ Thursday, 3 July , 2025
0
درخشش درمان تأمین اجتماعی گیلان در خدمت‌رسانی:

ارائه خدمت به حدود ۲میلیون نفر در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 258
  • 23 اردیبهشت 1404 - 2:32
ارائه خدمت به حدود ۲میلیون نفر در سال ۱۴۰۳
در سالی که گذشت، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان با همت کارکنان توانمند خود توانست به حدود 2میلیون مراجعه کننده خدمت ارائه نموده و گامی بلند در مسیر ارتقاء سلامت عمومی و بهبود کیفیت خدمات درمانی استان بردارد.

دکتر فریدحبیبی رودسری مدیر درمان استان، با ارائه گزارشی جامع از عملکرد سال ۱۴۰۳، از ثبت رشد قابل توجه در اغلب شاخص‌های درمانی خبر داد و این دستاوردها را نتیجه برنامه‌ریزی هدفمند، تلاش تیم درمان و نگاه مردمی دانست.

افزایش مراجعات نشانه اعتماد مردم به تأمین اجتماعی:
دکتر فریدحبیبی رودسری از افزایش مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت و افزود: در سال ۱۴۰۳ تعداد مراجعات سرپایی به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان به حدود ۲میلیون ویزیت رسید؛ آماری که رشد ۲درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد و نشانگر اعتماد روزافزون مردم به خدمات درمانی ارائه شده توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی استان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه در حوزه دارویی و آزمایشگاهی به بیش از ۱میلیون و ششصد هزار مراجعه کننده خدمت ارائه شده است گفت: در حوزه آزمایشگاهی به حدود ۲۰۰هزار مراجعه کننده و حوزه دارویی به بیش از ۱میلیون و چهارصد هزار مراجعه کننده خدمت ارائه شده است که این حجم، بیانگر پوشش گسترده دارویی برای بیمه‌شدگان است.

دکتر فرید حبیبی رودسری اظهار داشت: آمار اعمال جراحی درسال ۱۴۰۳ با جهشی ۲۳.۵ درصدی به حدود ۱۰هزار مورد و ضریب اشتغال تخت بیمارستان رسول اکرم (ص) نیز به حدود ۸۲درصد و این رقم در بیمارستان شهید املاکی کومله حدود ۶۵درصد رسیده است؛ رقمی که حاکی از بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های بستری و افزایش رضایت‌مندی بیماران است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان از تشکیل بیش از ۱۵۸هزار پرونده برای بیماریهای مزمن تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: ما در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با رویکرد پیشگیرانه، نه‌تنها درمان بلکه شناسایی و مراقبت هدفمند را در اولویت قرار داده‌ایم تا بتوانیم از تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم و نظام سلامت جلوگیری کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت استمرار این روند، گفت: امروز، عملکرد ما فقط در قالب عدد نیست بلکه در پشت هر آمار یک زندگی، یک خانواده و یک امید وجود دارد که در تلاش هستیم تا در سال‌های آینده خدمات خود را هوشمندتر، گسترده‌تر و مطلوبتر به مردم عزیز استان گیلان ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://nodadgil.ir/?p=258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.