جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سید علی رضایی روز شنبه در گفت گویی افزود: مامور حفاظتی پاسگاه بازرسی ماشین خانه روز گذشته (جمعه) توسط دو موتورسوار با چاقو مورد حمله قرار گرفت که پس از انتقال به بیمارستان تالش و انجام جراحی اولیه، برای ادامه درمان به مرکز استان انتقال داده شد و پس از جراحی مجدد تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: این مامور از ناحیه گردن نزدیک شاهرگ، شکم و انگشت دست چپ مورد اصابت چاقو قرار گرفته و مصدوم و مجروح شده است .
وی اظهار داشت: ضاربان تحت تعقیب قرار دارند که براساس گزارش واصله، تاکنون یکی از آنها دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی این مامور منابع طبیعی مناسب گزارش شده و معالجه و مداوای او زیر نظر پزشکان در بیمارستان پورسینای رشت ادامه دارد.
رضایی گفت: منطقه ماشین خانه تالش یکی از مناطق حساس از نظر قاچاق چوب محسوب می شود و به همین دلیل، پاسگاه جنگلبانی برای جلوگیری از قاچاق چوب در این منطقه ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: چنین اتفاقاتی در دیگر مناطق گیلان نیز رخ داده و در سال جاری چند مامور اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در شهرستان های لنگرود ، فومن و تالش توسط قاچاقچیان چوب مجروح شده اند.
استان گیلان 565 هزار هکتار جنگل دارد

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil