جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :رئیس هیات تنیس استان گیلان روز جمعه در این خصوص گفت : رهام عباسی ورزشکار شایسته گیلانی موفق شد به عضویت تیم ملی تنیس نوجوانان ایران درآید تا اولین ورزشکار این استان باشد که به عضویت تیم ملی تنیس ایران درآمده است.
حسین مهرثابت  افزود : این ورزشکار شایسته 14 ساله استان گیلان توانست در رقابت ها انتخابی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران بدرخشد و به عضویت تیم ملی درآید .
وی اظهار کرد : بر این اساس ، رهام عباسی در سه دوره رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران ، توانست برابر حریفان خود به برتری دست یابد و به عضویت تیم ملی درآید و عنوان نخستین ملی پوش تاریخ تنیس گیلان را به خود اختصاص دهد .
وی ادامه داد : این ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی تنیس نوجوانان ایران ، در رقابت های تنیس قهرمانی آسیا که اسفند ماه سال جاری در کشور سریلانکا برگزار می شود ، حضور می یابد .
رئیس هیات تنیس استان گیلان بیان کرد : امیدواریم رهام عباسی با حمایت مسئولان و ایجاد شرایط مناسب در اردوها و تمرینات داخلی استان ، بتواند نخستین مدال آور گیلانی تنیس در آسیا هم باشد .
مهرثابت خاطر نشان کرد : سعی داریم با کمک گرفتن از بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان که همیشه یار و یاور ما بوده ، نفرات بیشتری را از طریق طرح های استعدادیابی به تیم های ملی تنیس معرفی کنیم

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil