پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :هاشم اسماعیلی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات قرآنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان از سیاست‌ها و رسالت‌های مثبت و سازنده وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی پس از روی کار آمدن دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: با انتخاب دکتر احمدی که سابقه درخشانی در فعالیت‌های فرهنگی دارند، ابتکار برگزاری این مسابقات برای اولین بار در سال گذشته پایه ریزی شد که به لطف خدا به شکل مطلوبی به انجام رسید.

وی با بیان اینکه قرآن به جوانان هویت و اعتماد به نفس می‌بخشد، افزود: در جهانی مملو از انحرافات اجتماعی و هنجار شکنی‌های اخلاقی، قرآن با هویت بخشی به فرآیند زندگی جوانان، اعتماد به نفس آنان را بهبود می‌بخشد.

دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان از شهریور ماه سالجاری  آغاز شد که در 11 رشته و در دو بخش با مراجعه به سامانه الکترونیک و یا به ادارات ورزش و جوانان استان انجام می‌شد .

اسماعیلی برگزاری این دوره از مسابقات را نوید بخش روزهای خوب در انجام فعالیت‌های فرهنگی و تعالیم قرآنی ارزیابی کرد و گفت: باید در شکل گیری شخصیت فرهنگی جوانان همه عناصر فرهنگی استان مشارکت داشته باشند تا در نگرشی همگرایانه آینده جامعه را تضمین کنیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil