پنج شنبه 9 فروردین 1403

کعبی‌ زاده ، مشاور معاون فرهنگی‌، آموزش و پژوهش جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به سخنان و شعار وزیر ورزش وجوانان مبنی بر «ورزش پاک، معنوی و معرفتی»، اظهار کرد: امسال ما شاهد استقبال بیشتر و کیفیت برگزاری مسابقات بودیم و امیدواریم خداوند توفیق بدهد به عنوان خدمتگذاری کوچک فرصتی را فراهم کنیم تا استعداد‌های جوانان، ورزشکاران و همکاران خودمان در حوزه قرآنی به ظهور و بروز برسد .

وی با اشاره به ارتقاء سطح تمایلات افراد به فعالیت‌های قرآنی افزود: مسابقات قرآنی با هدف شناسایی استعدادها و ترویج معنویت در محیط های ورزشی برگزار می‌شود.

کعبی‌ زاده  با بیان اینکه دومین دوره از مسابقات قرآن کریم از نظر کمی و کیفی مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است، افزود: معنوی کردن محیط‌های ورزشی یکی از رویکردهای وزارت ورزش و جوانان است بر این اساس دومین دوره از مسابقات قرآن کریم را با اهدافی مشخص از سال گذشته برنامه‌ریزی کردیم .

مشاور معاون فرهنگی‌، آموزش و پژوهش جوانان وزارت ورزش و جوانان، مسابقات قرآن کریم در سالجاری را با رویکرد بهتری تبیین کرد و گفت: امیدواریم که با علاقمندی و همت و پشتکاری که در استان‌ها وجود دارد شاهد رشد روز افزون این شاخص فرهنگی باشیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil