شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :علی‌اکبر حنیفی، مسئول برگزاری و نظارت فنی بر مسابقات قرآنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان امروز در دومین دوره مسابقات قرآنی استان گیلان اظهار کرد: هر چقدر زمینه فعالیت‌های قرآنی را توسعه دهیم و گام‌های مطلوبی را در جهت وحدت، اخوت و برطرف کردن نفرت و کینه‌ها برداریم بواقع  به اهداف دین مبین اسلام نزدیک شده‌ایم .

وی با قدرشناسی از حرکت مثبت و سازنده وزرات ورزش و جوانان در طراحی این مسابفات اثربخش، بر ترویج این تفکر در سایر ارگان‌ها تاکید کرد و گفت: قرآن کتابی بسیار عجیب است که عظمتی شگرف دارد لذا باید بکوشیم از این کلام آسمانی برای زدودن تیرگی‌ها و افزودن تقوا و فضیلت بهترین بهره را ببریم .

این قاری برجسته قرآنی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی سبب وحدت، برادری و نزدیکی فرق اسلامی است، گفت: جهان امروز، جهانی پر آشوب و مملو از فتنه‌ها و تردیدها است که مانند موریانه بر پیکر جهان اسلام وارد شده و تلاش دارد از درون این پیکر ناگسستنی را در هم شکند لذا مسابقات قرآن بعنوانی عاملی وحدت بخش همه برادران شیعه و سنی را در کنار یکدیگر به وحدت، برادری و همزیستی مسالمت آمیز دعوت می‌کند .

حنیفی متذکر شد: جوانان باید قوی شوند و به وسیله فرهنگی قرآنی و نزدیکی به اهل بیت و افزایش توان استدلال از قرآن و استناد به آیات الهی بتواند در برابر این شبه‌ها پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: ما شاهد شبهات زیادی هستیم که مثل تیر از جای جای دنیا به سمت تشیع رها شده و متاسفانه جوانان گاها دچار تزلزل می‌شوند و این امر هم ممکن است پایه اعتقادی آنان را سست کند .

این قاری بین‌المللی تصریح کرد: قرآن ما را به تقویت روح و اراده دعوت کرده و می‌خواهد تا قوی باشیم و برای این شبهات پاسخ‌های قرآنی ارائه کنیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil