شنبه 1 اردیبهشت 1403

حجت الاسلام جمال یاری گفت : یکی از راه  های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ آثار و ارزش های والای شهداء و گسترش برنامه های مربوط به تجلیل از شهیدان و برگزاری یادواره هایی در مناسبت های گوناگون است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای فعالیت های اثرگذار در زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید توسعه یابد، افزود: شهیدان از روی هدف و با اختیار برای احیاء حق و اعتلای کلمه الله و گسترش معارف دینی در راستای دفاع از مملکت خود جهاد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید براینکه گرامیداشت خون شهداء در حقیقت بیداری برای جامعه اسلامی است تا در جهت حفظ ارزش ها و تداوم راه شهداء تلاشگر باشیم، تصریح کرد: تا وقتی که روحیه ایثار و مقاومت در جوانان ما وجود  دارد، دشمن نمی تواند کاری کند و نقشه های شوم خود را عملیاتی سازد.

حجت الاسلام یاری یادآور شد: حال که عرصه برای ما مشخص است باید مفاهیم و دستاوردهای دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنیم تا آنها نیز آماده دفاع از سنگر علم و دانش باشند و با تمام قوا در راستای اهداف اسلام و انقلاب ایستادگی کنند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان، خاطرنشان کرد: انتقال این مفاهیم باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت می‌شود و پیشگامی مردم در دفاع مقدس در عرصه‌های دیگر نیز تکرار خواهد شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil