پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : در دور رفت از چهارمین دوره رقابت های اسکواش لیگ برتر قهرمانی مردان کشور، 24 بازیکن در قالب شش تیم از استان های مختلف کشور حضور دارند که در سالن اختصاصی اسکواش مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در قالب تیم های برنج سفره گیلان، شهرداری تهران ، ایران رادیاتور تهران ، مناطق نفت خیز جنوب آبادان، آران و بیدگل کاشان و کرگ یزد حضور دارند که هر تیم در این مرحله ، دو مسابقه برگزار می کند و در نهایت، تیم های برتر دور رفت این دوره از رقابت ها مشخص می شوند.
در اولین دیدار برگزار شده این دوره از رقابت ها نیز تیم های اسکواش آران و بیدگل کاشان و گرک یزد به مصاف هم رفتند که در نهایت، تیم اسکواش گرک یزد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و این مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.
هفته دوم و پایانی دور رفت از چهارمین دوره رقابت های اسکواش لیگ برتر قهرمانی مردان کشور، به مدت دو روز در مجموعه ورزشی یادگار امام شهر رشت ادامه خواهد یافت.
تا پایان هفته نخست از دور رفت این دوره از مسابقات نیز تیم های شهرداری تهران ، کرگ یزد ، ایران رادیاتور تهران و برنج سفره گیلان در مکان های اول تا چهارم جدول هفت تیمی این رقابت ها قرار داشتند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil