شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سرهنگ محمود قاسمی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه لیالستان در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به خرید و فروش عتیقه می کند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داده و با تحقیقات پلیسی از این موضوع اطمینان یافتند.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با کسب مجوز قضایی از منزل مسکونی این متهم بازرسی کردند، افزود: ماموران در بازرسی از این منزل مسکونی، یک قبضه کلت کمری و یک عدد جیب خشاب برزنتی به همراه 10 قلم شیء عتیقه که به طرز ماهرانه ای در کابینت آشپزخانه جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم 50 ساله این پرونده دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان میراث فرهنگی شهرستان، قدمت اشیای کشف شده را چهار هزار سال اعلام کرده اند.
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از مردم خواست تا در برخورد و شناسایی مجرمان به خصوص کشف کالای قاچاق با پلیس همکاری کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.
پیش از این نیز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از شناسایی و دستگیری عوامل حفاری غیرمجاز در شهر دیلمان سیاهکل خبر داده بود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil