پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :جمشید رسایی  گفت : فردا طی مراسمی با حضور دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی و محمدعلی نجفی استاندار گیلان پروژه ساختمان آموزشی جهاددانشگاهی گیلان در فاز دوم اراضی مسکن مهر رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد:این ساختمان به مساحت 1000 متر مربع در مدت 3 ماه احداث و برای ساخت آن 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس جهاددانشگاهی گیلان خاطرنشان کرد: در این مراسم از دو دستگاه جدید و دو نرم افزار که توسط پژوهشگران همکار این نهاد و با حمایت جهاددانشگاهی گیلان طراحی و ساخته شده است رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در سفر یک روزه دکتر طیبی، دستگاه هایپر ترمیا که دستگاهی جهت تشخیص و درمان سرطان‌های مختلف است و برای اولین بار در کشور با هزینه 8 میلیارد ریال ساخته شده و همچنین دستگاه ایساب یا سامانه جایگزین سنباده در کارنجات نئوپان و MDF که نمونه خارجی نیز ندارد رو نمایی می‌شود.

مهندس رسایی افزود:نرم افزار ویژه آموزش نابینایان و کم بینایان و نرم افزار مدیریت روستایی دهیاری‌ها از دیگر طرحهایی است که در سفر رییس جهاددانشگاهی به گیلان رونمایی می‌شود.

طرح توسعه آزمایشگاه تخصصی قیر، آسفالت، بتن، خاک با هزینه 4 میلیارد ریال و طرح توسعه آزمایشگاه آب و فاضلاب پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی با هزینه کرد 5 میلیارد ریال از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در روز چهارشنبه چهارم آذر ماه است که با حضور رئیس جهاددانشگاهی به بهره‌برداری خواهد ‌رسید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil