جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 1 آذر در نشست بزرگداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در گیلان که در سالن جلسات این شورا در رشت برگزار شد، 9 دی را یادآور روشنگری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: فتنه انتخابات سال 88 یکی از فتنه‌هایی بود که با حضور مردم در راهپیمایی 9 دی نقش برآب شد.

وی با اشاره به حضور مردم گیلان در راهپیمایی 8 دی، افزود: مردم گیلان یک روز جلوتر از سایر استان‌ها به میدان آمدند و از انقلاب و ولایت حمایت کردند. این حضور نشان‌دهنده هوشیاری و بیداری مردم ایران به ویژه گیلانیان ولایتمدار بود که توانستند توطئه شوم براندازی نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

این مقام مسئول زمان‌شناسی را یکی از دلایل پیروزی ملت ایران بر دشمنان دانست و گفت: برای مقابله با هر فتنه و آشوبی زمان‌شناسی مهمترین اقدام است که باید مورد توجه مسئولان و عموم مردم قرار گیرد.

حجت‌الاسلام اشجری با تاکید بر رصد تحرکات دشمن در آستانه انتخابات اسفندماه، تصریح کرد: مسئولان امر، دانشجویان، دانش‌آموزان و همه آحاد ملت باید با افزایش بصیرت و آگاهی سعی کنند که انتخابات امسال با آرامش برگزار شود. باید با روشنگری، بصیرت و آگاهی به عمو م مردم، از ایجاد فتنه انتخاباتی دیگر در کشور جلوگیری کنند.

وی از تشکیل ستاد یوم‌الله 9 دی در مرکز و  خبر داد و اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تهران و استان‌ها مسئولیت این ستاد را به عهده دارد لذا مراسم استانی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز سه‌شنبه، 8 دی‌ماه 94 در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: برگزاری همایش و نشست‌های تربیتی و سیاسی با موضوع بصیرت دینی، برگزاری مسابقه شعر و متن ادبی با موضوع بصیرت و فتنه، فضاسازی و تبلیغات، مسابقه وبلاگ‌نویسی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، فعال شدن سایت‌های خبری و تحلیلی، برگزاری جلسات «گفتمان ولایت و بصیرت»، برپایی ایستگاه صلواتی و... از جمله مهمترین برنامه‌های پیشنهادی روز بصیرت ‌و میثاق امت با ولایت در گیلان است.

حجت‌الاسلام اشجری همچنین خواستار برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در بقاع متبرکه استان شد و بیان کرد: شاخص ولایت مهمترین راه سعادت جامعه است لذا همایش گفتمان‌های دانش‌آموزی در مدارس با محوریت رهنمودهای مقام معظم رهبری در استان برگزار می‌شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil