جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در حاشیه برگزاری این انتخابات، با بیان این که انجمن های علمی پدافند غیرعامل به صورت هیات مدیره ای برگزار می شود، اظهار کرد: در این انتخابات سه نفر عضو اصلی هیات مدیره ، دو نفر عضو علی البدل هیات مدیره، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل به مدت دوسال انتخاب شدند.
امیر مرادی تعداد اعضای این انجمن علمی را در حال حاضر در گیلان 50 نفر عنوان و بیان کرد: برگزاری سمینارهای آموزشی ، همایش های تخصصی و برگزاری کنگره ویژه از وظایف این انجمن تعریف شده است.
وی برقراری پیوند بین نخبگان دانشگاهی و پدافند غیرعامل را یکی از مهمترین اهداف این انجمن دانست و افزود: در این راستا، انجمن علمی پدافند غیر عامل از پایان نامه های دانشجویی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا که در جهت برنامه های پدافند غیرعامل باشند، حمایت مالی و معنوی می کند.
وی با بیان این که سازمان پدافند غیرعامل رصد تهدیدات ، کاهش سطح خسارت و زمان تهدید و افزایش سرعت بازدارندگی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: بنا داریم تا با فعال کردن این انجمن علمی به اهداف مورد نظرمان برسیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل با هدف واردآمدن کمترین خسارت در مقابل تهدیدات و رسیدن به پایداری ملی در ابعاد مختلف اجرایی می شود.
پدافند غیر عامل گیلان دارای 11 کارگروه تخصصی است.
در انتخابات انجمن علمی پدافند غیرعامل گیلان ، امیر مرادی به عنوان رئیس انجمن علمی پدافند غیر عامل گیلان و حمید کشاورز و محمد مهدی پور به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و محمود داودی و خانم امام دوست به عنوان اعضای البدل این انجمن انتخاب شدند.
همچنین جوادحاتمی به عنوان بازرس و محمد پور پیر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil