جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : آرمین هادی پور ملی پوش شایسته گیلانی تیم ملی در جریان رقابت های آزاد کرواسی که کسب سهمیه المپیک نیز بود ، عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد .
این رزمی کار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها ، در قالب تیم ملی تکواندوی ایران در وزن 54- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و با اقتدار توانست برتمامی حریفانش غلبه و مدال طلا را بر گردن بیاویزد .
 بر این اساس ، آرمین هادی پور در مبارزه اول با نتیجه 16 بر صفر نماینده کرواسی را شکست داد ، سپس با نتیجه 15 بر صفر از سد نماینده صربستان گذشت و فینالیست شد و در دیدار نهایی نیز نماینده ایرلند را با نتیجه 25 بر 13 شکست داد و بر سکوی قهرمانی وزن 54- کیلوگرم ایستاد و 10 امتیاز المپیکی این رقابت ها را کسب کرد .
 این تکواندوکار ملی پوش گیلانی با کسب 10 امتیاز رقابت های آزاد کرواسی ، مجموع امتیازات خود برای کسب سهمیه المپیک را به 100 افزایش داد و امیدواریم که بتواند سهمیه المپیک 2016 را کسب کند .
در رقابت های تکواندوی آزاد کرواسی بیش از 600 ورزشکار از 52 کشور جهان در دو گروه بانوان و آقایان در هشت وزن جهانی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ملی تکواندوی ایران ، چهار مدال طلا ، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد .
به دارندگان مدال طلای این مسابقات 10 امتیاز ، مدال نقره شش امتیاز و مدال برنز سه امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه برزیل 2016 تعلق گرفت که خوشبختانه تکواندوکار گیلانی با کسب مدال طلا ، 10 امتیاز این مسابقات را کسب کرد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil