جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :محمدجعفر علیزاده در جریان بازدید از بیمارستان‌ 96 تختخوابی در دست ساخت این شهرستان پیشرفت فیزیکی این پروژه را 67 درصد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان لنگرود در زمینی به مساحت 45 هزار و 178 متر مربع در حال ساخت است، تصریح کرد: این بیمارستان دارای 10 هزار و 800 متر زیربناست.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی بازدید از بیمارستان‌های لاهیجان و رشت را از برنامه‌های سفر امروز خود به گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های لنگرود، لاهیجان و رشت در دست ساخت است، تصریح کرد: اطلاع از آخرین وضعیت فعالیت عمرانی بیمارستان‌ها جزو اهداف سفر به گیلان است.

علیزاده با اشاره به بازدید خود از بیمارستان لاهیجان گفت: این مرکز درمانی 17 هزار و 123 متر مربع زیربنا دارد و در سه طبقه در دست ساخت است.

وی احداث بیمارستان لاهیجان را در زمینی به مساحت 18 هزار و 365 متر مربع ذکر کرد و یادآور شد: این بیمارستان تاکنون 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، روند اجرایی بیمارستان را سرعت بخشیم و بتوانیم گامی در راستای توسعه سلامت در لاهیجان برداریم.

علیزاده بازدید از بیمارستان 400 تختخوابی پروفسور سمیعی رشت را در پایان سفر خود به گیلان دارد.

بیمارستان 400 تختخوابی رشت در زمینی به مساحت 46 هزار متر مربع و با زیربنای 36 هزار متر مربع در سه تا 9طبقه درحال اجراست.

عملیات اجرایی بیمارستان رشت از سال 88 با ظرفیت 200 تخت آغاز شده و اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil