جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :آیت‌الله رضا رمضانی اشاره به تعریف خدمت در جامعه اظهار کرد: با توجه به عمومیت و شمول تعریف خدمت هر شخص و یا گروه و عنوانی، قابلیت خدمت‌رسانی به دیگران را دارد.

وی با بیان اینکه عواملی هستند که موجب پیوند انسان‌ها می‌شود، تصریح کرد: این پیوندها ضرورت خدمت متقابل انسان‌ها به یکدیگر را موجب می‌شود به‌گونه‌ای که اگر این پیوند ایجاد نشود مشکلاتی که برای هر فرد وجود دارد برطرف نمی‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خدمت هر مسئول در نظام اسلامی از منظر مردم را موجب افزایش کارآیی و مقبولیت مردمی نظام دانست و گفت: بالا رفتن ضریب امنیتی و دفاعی کشور از آثار خدمت‌رسانی در جامعه است.

وی جلب مشارکت مردم برای برطرف شدن معضلات فرهنگی را از دیگر آثار خدمت‌رسانی به مردم جامعه عنوان کرد و یادآور شد: در صورتی که مشارکت مردم ضعیف شود جامعه با مشکلات فرهنگی بیشتری مواجه می‌شود و این همان مسئله‌ای است که امروزه در بسیاری موارد با آن مواجه‌ هستیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم در برطرف کردن مشکلات فرهنگی مشارکت کنند و نمونه عملی این مشارکت مردمی را در انقلاب اسلامی خود شاهد بودیم.

وی استفاده از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در برطرف شدن مشکلات فرهنگی و آفات اجتماعی تاثیرگذار دانست و افزود: در برهه‌ای از انقلاب با استفاده از این فرهنگ که نمونه‌ای بارز از مشارکت مردمی در برطرف‌شدن مشکلات فرهنگی و آفات اجتماعی است، بسیاری از این معضلات برطرف شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اثبات کارآمدی حکومت دینی را از آثار خدمت‌رسانی به مردم جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم برای آثار پربرکتی خدمت در جامعه امری ضروری محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولان نظام باید نهضتی را پی‌ریزی و ایجاد کنند که زمینه‌های مشارکت مردمی فراهم شود و در صورت ایجاد چنین نهضتی خواهیم دید که در زمینه اقتصادی دیگر به سرمایه‌گذاری خارجی نیازی نداریم.

به گفته رمضانی، اگر برای مردم اعتماد به وجود آید که سرمایه‌ها به‌جا هزینه شود پشتوانه مردمی در داخل کشور مشکلات اقتصادی را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخورد صحیح با فساد مالی موجب جلب اعتماد و مشارکت مردم می‌شود، گفت: مردم در گذشته نیز در حمایت از مرزها قانون‌گذاری و حمایت از نظام اسلامی بارها مشارکت کردند که منجر به ایجاد قدرتی شکست‌ناپذیر برای حکومت اسلامی شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از آثار مبارک حضور و مشارکت مردم بود که رهبران نظام در برابر دشمنانی مانند آمریکا ایستادگی کرده‌ و بر این اعتقاد بوده‌اند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه بر تمام مسئولان فرض است که دستاوردهای انقلاب یعنی مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف می‌توانیم به امنیت مطلوب عمومی، اقتصادی، قضایی، فرهنگی و... دست یابیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil