پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حیدر مصلحی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت و با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: سه اتفاق تبعید امام خمینی(ره) در سال 42، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 58 از هویت‌های استکبارستیزی این روز است.

وی با اشاره به این جمله تاریخی امام(ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، گفت: امام(ره) با بیان این جمله تاریخی همواره قدرت دشمن را پوشالی و ضعیف خواندند.

مشاور عالی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران است، یادآور شد: آمریکا از ایران اسلامی سیلی خورده است و از این رو به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل پس از برجام نکته‌ای بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه بیش از پیش مردم و مسئولان نظام باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی به دنبال تغییر چهره استکبار و آمریکا در کشور هستند، گفت: استکبار به دنبال یارگیری در داخل برای نفوذ در کشور است.

مشاور عالی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تغییر ذائقه سیاسی مردم و مسئولان در کشور و بزک کردن چهره آمریکا را از راه‌های نفوذ دشمن برشمرد و متذکر شد: در این راستا برخی رسانه‌ها به صورت هدفمند در نفوذ دشمن تاثیرگذار هستند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی در استمرار انقلاب اسلامی دارند، عنوان کرد: جوانان باید با رصد رسانه‌های استکباری با ترفندهای دشمنان آشنا شوند و به مقابله با آن با سلاح علم و دانش بپردازند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به انتخابات پیش‌ رو، تصریح کرد: در بحث انتخابات دشمن به دنبال آن است تا سرنوشت انتخابات را در دست بگیرد. 

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه تکیه بر سرمایه‌های درونی، اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: 20 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها و 80 درصد مربوط به عدم تدبیر و برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه فتنه امروز خطرناک‌تر از فتنه 88 است،یادآور شد:در فتنه 88 هدف دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه بود، اما در فتنه جدید دشمن با بهره‌گیری از ضعف‌های گذشته به دنبال نفوذ و ضربه‌ زدن به ایران است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه، هوشیاری در برابر راه‌های نفوذ استکبار را از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت:برای مقابله با استکبار، نیازمند هوشیاری، احساس مسئولیت، احساس تکلیف و تدبیر هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، مسیر خود را با اقتدار ادامه خواهد داد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil