شنبه 8 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حجت‌الاسلام احمد مروی بعد از ظهر امروز در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امام جمعه رشت با ذکر روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: کسی که با اهل بیت (ع) ارتباط برقرار کند با رسول خدا (ص) پیوند زده‌می‌شود و کسی که با پیامبر (ص) ارتباط برقرار کند با خدا پیوند برقرار کرده‌است.

وی به علاقه انسان در طول زندگی به برخی از شخصیت‌ها اشاره کرد و افزود: ارتباط و پیوند با خدا بهترین پیوندها و علاقه‌هاست.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در دوره غیبت پیوند با ائمه (ع) می‌تواند استمرار پیدا کند، گفت: خداوند رابطه با ائمه را باز گذاشته و این پیوند قطع نمی‌شود.

این مسئول، شرکت در مجالس عزاداری امام حسین (ع) را جلوه‌ای از پیوند انسان‌ها با ائمه (ع) خواند و یادآور شد: شیعه بودن بسیار سخت است و مسئولیتی به‌عهده فرد می‌گذارد.

مروی، شیعه را دارای ویژگی‌هایی عنوان کرد و گفت: رفتار و گفتار شیعه باید با سیره ائمه (ع) مطابقت داشته‌باشد.

وی یادآور شد: بسیاری به زبان ادعای شیعه دارند اما در عمل مهم است و ائمه (ع) از ما می‌خواهند شیعه واقعی باشیم.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را شیعه امام علی (ع) دانست و خاطرنشان کرد: قلب‌های شیعه از نیرنگ، فریب و دورنگی پاک است.

وی با تصریح بر اینکه شیعه واقعی از مال و جان خود در پیروی از ائمه (ع) می‌گذرد، متذکر شد: شیعیان واقعی در راه خدا به شهادت می‌رسند و از پشتیبانی از ائمه (ع) کوتاه نمی‌آیند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil