پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :دو تیم بازی محافظه کارانه و بدون حاشیه ای را از خود ارائه دادند. بازی در هوای نیمه ابری و درحضور حدود چهار هزار تماشاگر انجام شد .
دو تیم در نیمه اول به ارزیابی همدیگر پرداخته و موقعیت هایی را نیز بر روی دروازه های همدیگر خلق کردند.
فرزاد حاتمی دردقیقه 21برای ملوانان موقعیت خطرناک تک به تک را به هدر داد و ضربه شوت از پشت محوطه 18قدم علی کریمی از سپاهان نیز در دقیقه 32 از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.
در ادامه روند بازی شوت سرکش شهاب کرمی نیز در دقیقه 38 زوزه کشان از بالای دروازه سپاهان به بیرون از زمین رفت.
بازی در نیمه اول با 4دقیقه وقت اضافی به پایان رسید و دو تیم در این نیمه با تساوی به رختکن رفتند.
قضاوت این بازی به عهده تورج حق وردی از تهران بود. فرزاد بهرامی از کرمانشاه، علی دودانگه از زنجان و سعید رحیمی مقدم از آذربایجان شرقی کمک های وی بودند.
پاشنکو، سیداحمدآهی، عزیزمعبودی، صادق محرمی، پژمان نوری، شهاب کرمی، حسین ماهینی، محمدحسین کنعانیان، رضا درویشی، فرزاد حاتمی و سعید یوسف زاده با سرمربیگری حمید استیلی به مصاف سپاهانی رفت که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ را یدک می کشد و بازیکنانی چون شهاب گردان، حبیب گردانی، سیدهادی عقیلی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، محمد رضا خلعتبری، علی کریمی، فوزیل موسی اف، مهدی شریفی، حسین فاضلی و محمد روشندل را در اختیار دارد.
در تیم ملوان مازیار زارع به علت محرومیت از روی سکوها بازی را دنبال کرد و قبل از شروع بازی شهاب کرمی بازیکن سابق تیم سپاهان با تقدیم دسته گلی به سوی نیمکت تیم سپاهان رفته و از سرمربی سابق خود استقبال کرد.
سعید عزت اللهی نیز در ورزشگاه شاهد بازی بود. بین دونیمه مرثیه خوانی در سوگ سالار شهیدان ابا عبدالله برگزار شد.
این سومین تساوی متوالی بدون گل ملوان در خانه بود . دو هزار و 270 بلیت برای این بازی به فروش رفت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil