پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان با ملوان اظهار کرد: این دیدار که فردا برگزار می شود ، دومین دیدار ما بعد از تعطیلات است. امروز تمرین خودمان را دنبال می کنیم تا برای بازی فردا آماده شویم.
وی خاطرنشان کرد: در این فصل نتوانستیم آن طور که دلمان می خواهد ظاهر شویم و از تمام توانمان کمک بگیریم ولی نتایج قابل قبولی کسب کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: با نگاهی به جدول می بینیم تیم اول تا دهم خیلی به لحاظ امتیاز تفاوت ندارند و ممکن است در هفته های اینده وضعیت تیم ها در جدول تغییر پیدا کند.
فرکی گفت: در بازی فردا مسلما هر دو تیم ( سپاهان و ملوان ) دنبال کسب سه امتیاز دیدار هستند و قطعا تیمی که از موقعیتهایش بهتر استفاده کند ، موفق خواهد بود.
وی ادامه داد: ملوان نسبت به فصل قبل متفاوت شده است و بازیکنان خوبی دارد ، گرچه شاید مشکلات همچنان با تیم همراه باشد ولی تا به این جا ملوان نشان داده است که از فصل گذشته بهتر حاضر شده است .
سرمربی سپاهان افزود: یکی دو مصدوم داریم که اگر آماده باشند و پزشک تیم تایید کند در دیدار فردا حضور خواهند یافت .
تیم های فوتبال ملوان و سپاهان از ساعت 15 و 30 دقیقه فردا ( سه شنبه) در چهارچوب هفته نهم دیدارهای لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی برابر یکدیگر بازی خواهند کرد.
تاکنون تیم سپاهان با 15 امتیاز از هشت بازی در جایگاه دوم و ملوان با 12 امتیاز از 6 بازی در جایگاه ششم جدول مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil