پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

محمدرضا داوطلب در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص مهمترین اقدامات و دستاوردهای بنیاد استان در حوزه فرهنگی و خدماتی اظهار کرد: استان گیلان برنامه‌های مختلفي در این راستا انجام داده؛ به عنوان مثال ۲۲۰هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی در مرکز اسناد بنیاد جمع‌آوری شده است. در خصوص وصیت نامه شهدا، تاکنون ۴جلد از مجموعه کامل وصیت‌نامه شهدای استان براساس حروف الفبا چاپ شده و در سال جاری تالیف دفتر پنجم این مجموعه به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: تولید ۵مستند و همچنین پخش ویژه برنامه میلاد ستاره‌ها (سالروز تولد شهدا) از سیمای استانی شبکه باران در حال انجام است. برگزاری بیش از ۹۰۰ یادواره، برگزاری ۳۴ جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری آیین‌نامه اجرایی بند «و» قانون بودجه و اجرای همایش‌ها و مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این استان است.
داوطلب افزود: تاکنون بیش از ۲۵۰۰مصاحبه از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در قالب طرح اسناد افتخار انجام شده است و همزمان با هفته مقاومت، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب ایثار و شهادت استان گیلان و نمایشگاه‌های تخصصی عکس و پوستر برگزار شد. برگزاری کارگاه تخصصی آموزش هوش مصنوعی در حوزه ایثار و شهادت نیز از دیگر موارد اقدامات فرهنگی بوده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil