پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

دیروز پیرامون فلکه حشمت یک بطری آب خریدم و پس از نوشیدن آن برای دور انداختن بطری تا چند قدمی توشیبا که شاید یک کیلومتر می شد، حتی یک سطل آشغال ندیدم و ناچار در تقاطع منظریه گوشه درختی وکنار مقداری آشغال که آنها هم گویا سطل زباله ای ندیده بودند، گذاشتم .

چند دقیقه ای پیش از این ماجرا به آزمایشگاه رازی رفته بودم و در آنجا از دم در برخورد خوب هدایت خوب پذیرش خوب و پایان خوبی برای تو رقم زدند و فکر کردم که این مجموعه بخش خصوصی با شهرداری که آنها هم یک مجموعه بخش خصوصی هستند چه فرقی دارد، و آیا شهرداری ازمرم پول نمی گیرد و این آزمایشگاه پول می گیرد !؟.

وچرا خدمات دهی شهرداری به مردم این همه نابسامان است و یک مجموعه بخش خصوصی ای چون آزمایشگاه رازی این همه با نظم ترتیب است و این همه مردم مدار !.

وچرا باید مردم هنگامی که به اداره های دولتی میروند با برخوردهای بد و وعده های دروغین روبرو می شوند و در یک آزمایشگاه بخش حضوصی که باید نگران دخل و خرج خود باشد، این همه خدمات موثر ارایه میشود؟!.

پیشنهاد من این است که مدیران شهرداری و شورا که هرازگاهی برای درس آموزی به سرزمین های کفر می روند تا بیاموزند فرهنگ مردم مداری را، بهتر است به آزمایشگاه رازی و مجموعه مدیریت آن بروند و یاد بگیرند شیوه ارج نهادن به مردم را ؟!.

شما که وقتی توان ساماندهی یک سطل زباله را در سطح شهر ندارید، نمی دانم چرا به سراغ کارهای بزرگی چون ساخت پل های زیر گذر و زیر گذر می روید ؟.

 نمونه این ناکارآمدی شما مدیران اجرایی در ساختار های مختلف در پل ورودی شهر فومن هست و در پل روگذر شهر کلاچای هم هست که پس از افتتاح بوسیله استاندار چندماه است که بسته شده و می گویند هنوزانبساطش منبسط نشده است ؟!.

و بی گمان این سوء کارکرد و سوء رفتار در مدیریت جامعه در همه اداره های دولتی هست وگویا در ادامه هم باید آزمایشکاه رازی را که اشتباهی در شهر رشت ایجاد شده به شهر و کشوری دیگرانتقال دهند که آنجا همگرایی و همسویی و توازن و تعادل و نظم وترتیب و نظم مدیریتی حکمفرماست .

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil