چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

منتظر ماندیم و پیامکی نیامد و شد آخر اسفند و گفتند دیگر احتمال پرداخت وجود ندارد و دراردیبهشت ماه باید دوباره پرونده ای دیگر و استعلامی دیگر از بانک ها که بدهکار نباشی و آنگاه دهها فرم را امضا کردیم و دو تا ضامن و چک صیادی و منتظر ماندیم و از پرداخت خبری نشد و چند باره رفتیم و گفتند سامانه که باز شود یک روزه به شما اعلام می شود و اکنون 13 تیر ماه هست و میگویند پرونده  را فرستاده ایم نزد آقای حسینی و چند روز بعد که رفتیم گفتند پرونده شما پیش خانم محمدی هست و دو روز بعد تماس گرفتم گفتند که پرونده شما باید برود برای بررسی وتایید وبعد از چندی فهمیدیم که پرونده اصلا از نزد خانم محمدی به جایی نرفته و گفتند امروز پرونده ا را می فرستیم برای بررسی وخلاصه دست به دست شدیم و زمان خریدند تا برای وام 100 میلیونی  52 میلیون سود بگیرند!!.

ما که کمی عصبی شدیم و تند خو یکی گفت زیاد رومخ شان نباش که یکهو پرونده ات گم می شود و دوباره باید بروی پرونده ای تازه تشکیل بدهی و شاید چند ماه دیگر درگیر ماجرایی جدید بشوی .

با این وجود دلمان به رییس کل بانک مرکزی ورییس جمهور خوش است که با قدرت میگویند که وام های مردم باید ده روزه پرداخت شود و تنها یک ضامن کافیست و چک صیادی نمی خواهد و آنوقت بانک ها کک شان هم گزیده نمی شود وهم دو ضامن برای وام صد میلیونی می خواهند و هم چک صیادی و... اینجوری است که با روح و روان مردم بازی می کنند و در آخر می گویند مردم که شکایت کنند رسیدگی می شود !!.

امروز 14 تیرماه 1402 هست و بانک ملی شعبه فرهنگ اعلام کرد که حساب همچنان مسدود است ، اما کارمندی دیگر گفت چاخان میگوید و پول نیست وحسابشان خالی هست .

و در نهایت بر این درماندگی مردم باید گریست که حاضرند برای وام صدمیلیونی 52 میلیون سود بپردازند و این همه گرفتاری و خفت را هم به جان بخرند!.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil