چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

بیماران مرکز آموزشی درمانی وپژوهشی 17 شهریوررشت در روزهای تعطیل منتظر پزشک نمانند

اگر چه مرکز درمانی آموزشی درمانی پژوهشی شهر رشت با کادر آموزشی پرکار و مسئولیت پذیر در خدمات رسانی بسیار موثر و کارآمد عمل می کند، اما در روزهای تعطیل خانواده های کودکان بیمار نباید درانتظار پزشک متخصص بمانند .

این رخداد غیرمسئولانه در روزهای پنج شنبه سبب می شود که بیماران را برای درمان به روز شنبه هدایت کنند تا پزشک متخصص بیاید و نسخه بیماران را بپیچد.

بنظر می آید در سامانه ی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهم نباشد که این شیوه از کارکردهزینه خانوار را افزایش میدهد، وقت ارزشمند مردمان بهدر می رود، بر روان آنان اثر سو میگذارد، و با ین وجود گویا علت آن باشد که پزشک متخصص به اندازه کافی نیست و در نتیجه چاره ای هم جز اینکه همه در انتظار پزشک متخصص برای دو روز آتی بمانند، وجود ندارد!.

اگرچه مردم به ناچارعادت کرده اند که همواره دراجرای هرفرایندی از کارکردهای مردم مدارانه چاره ای جز صبر نداشته باشند ، اما باید فکری کرد و مردم را از این بحران نجات داد .

با این همه یادآوری میشود که هر چه برخورد و مهرورزی کادراجرایی این بیمارستان فوق العاده است و همه از خدمات رسانی آنان راضی هستند، اما برخی از پزشکان متخصص در برخورد با خانواده های بیمارباید فروتنی بیشتری بخرج دهند و بدانند که اگر بیمار در درمانگاه شان نباشد تخصص شان به پشیزی هم نیرزد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil