پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

اینکه شهرداری ها دست شان بازترازهر جا برای هزینه کردهای گزینشی ، حکومتی، جریانی و سیاسی  باشد و تنها درگفتمان های خود مردم داری وعشق به خدمت لق لقه زبانشان،  گویا چنین راهبردی خود مرامی است که بیشترمردم به ناچاراین شیوه را پذیرفته اند.

اگر چه گلایه ها هم در تودر توی کاغذ بازی کارگزاری هایمان به بیراه می رود و فرد منتقد هم سر بزنگاه از ناکجا آبادی ضربه ای می خورد تا که دریابد با ساختاری چنین قوی و کار آمد و مردمدار در نیفتد!!، با این وجود نقد راه خود را در این بلواهای سیاسی و مخفی کاری های کارگزاران گشوده و حمایت از زیست بوم و مردم اولیتش خواهد بود .

  سخن مان درباره یکی از بامزه ترین و پربیننده ترین برنامه سیمای گیلان به نام (بازار مج ) است که هنگام گفتگو با شهردار و رییس شورای شهر کلاچای پیرامون محل گفتگو را از زباله پاک کردند تا مردم ببینند که کارکرد شهرداری در همه جا گل است و بلبل .

می داینم که رسول حقدوست و سید رضا دانش از آبدیده ترین های برنامه سازان سیمای گیلان هم میدانند شهر کلاچای مدفون است زیر زباله و اکنون هم سواحلش پر است از زباله و همه ی رودهای منتهی به دریا هم پر از زباله و اینکه حالاشهردار و عواملش نخواهند چند تکه زباله درحین گفتگو پیرامونشان نباشد، البته که این خود فریبی مزمن بیشتر مدیران مان درسال های مدیدی است که جامعه دچارآن هست .

این موضوع را یاد آور شدیم که همه با هم کمی هم به فکر مردم و تنگناهایشان باشیم و دریابیم که در این ندانم کاری ها و ناکارآمدی های مدیران  زیست بوم ممان دچار آسیب جدی شده است، مافیای ثروت هدایتگر مدیران و نمایندگان شده اند و بکرترین زمین های شمال را به ویلا تبدیل کرده اند وهمچنان کم و بیش ادامه دارد و بواقع هیچ بهره ای هم نصیب مردم و بویژه کشاورزان آن نشده است .

خواستیم که بگوییم زشت است هر ناکارآمدی را از مردم مخفی کنیم تا کبک گونه باور کنند بر اینکه همه چیز گل است وبلبل و آنکه نامحرم است مردم اند؟! .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil