چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

شهردار کلاچای برگزاری این مراسم را در نوع خود رخدادی بزرگی در راستای پاسداشت از تلاش های خالصانه و صادقانه اصحاب رسانه و قلم عنوان و گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد برای نخستین بار و به صورت تجمیع از خبرنگاران استان و شهرستان تجلیل به عمل آورد.
"مهدی رشاد " شهر کلاچای را دارای ظرفیت های فوق‌العاده در توسعه بر شمرد و ابراز امیدواری کرد این شهر به جایگاه واقعی خود ارتقا یابد. 
وی همچنین از اجرای طرح های بزرگ عمرانی طی سالجاری در این شهر خبر داد و اضافه کرد: تلاش می کنیم هر فصل بیلان کاری از عملکرد ها و کارکردهای شهرداری به مردم ارائه دهیم. وی همچنین ازشروع زیباسازی مرمت و برطرف نمودن تمام معایب پارک ساحلی در کلاچای خبرداد و گفت زیباترین پارک ساحلی کشور را به همه مردم باید بشناسانیم و همین امر باعث ورود گردشگر و رونق شهر کلاچای خواهد شد.
امام جمعه کلاچای در این مراسم با بیان اینکه مطمئنا نشست با اصحاب رسانه برکات فراوانی برای توسعه و پیشرفت شهر کلاچای خواهد داشت اظهار کرد : امیدوارم خبرنگاران صدای خوبی برای انتقال خواسته ها و مطالبات مردم به مسئولان باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده افزود: اصحاب رسانه بدون تردید اصحاب جهاد تبیین و در خط مقدم جبهه اطلاع رسانی قرار دارند. 
رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در این نشست خبرنگاران را زبان گویای جامعه دانست که نقش مهمی در آگاهی بخشی افکار عمومی دارند.
"کامران علیپور کلایه " در ادامه به خواسته ها و انتظارات مردم از خادمان خود در شورا اشاره و تصریح کرد: مطمئن باشید از هیچ تلاشی برای تحقق مطالبات به حق شما مضایقه نخواهیم کرد. 
وی در بخش دیگری گزارشی از روند توسعه زیر ساخت ها در این شهر ارایه داد و گفت: در حوزه توسعه عمران شهری امسال بیش از دو میلیارد تومان تنها در حوزه آسفالت سرمایه‌گذاری شده است. 
در ادامه این نشست آقایان مرتضی فرزاد فر نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای، اشکان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر کلاچای و نماینده این شورا در شهرستان رودسر و بابک قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای هر کدام طی سخنانی به نقش و اهمیت رسانه در روند توسعه به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان مطالبی را ایراد کردند. 
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تجلیل به عمل آمد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil