جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری،شهدا را سند افتخار و عزت ایران در عصر حاضر دانست و تصریح کرد:در دوران دفاع مقدس شهدا عزتمندانه از کیان کشور و نظام دفاع کردند و امروز مدافعان حرم فراتر از مرزهای کشور،عزت و اقتدار آفریدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهدای مدافع حرم،تاکید کرد:ما زمانی می‌توانیم جایگاه شهدای مدافع حرم را درک کنیم که بدانیم چه خطری را شهدا و رزمندگان مدافع حرم از کشور دفع کرده‌اند.
پاکاری با بیان اینکه مدافعان حرم حق بزرگی به گردن همه ما دارند،گفت:شهدای مدافع حرم زمانی که دیدند دشمنان اسلام به نام دین و قرآن قصد نابودی مسلمانان و شیعیان را دارند،با ایمان و بصیرت و شجاعت در برابر دشمنان ایستادند و آنان را به عقب راندند.
وی شهدا را متعلق به آحاد ملت ایران دانست و یادآور شد:بر همه ما واجب است به اندازه توان خود فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و عشق به اهل بيت(ع) و اخلاص در کار و خدمت به مردم را در جامعه تقویت کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در حاشیه این دیدار که به مناسبت هفته معلم انجام شد،از مادر شهید حسین پور قدردانی به عمل آورد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil