پنج شنبه 9 فروردین 1403

روابط عمومی گاز گیلان – اولین جلسه رسیدگی به شکایات در شرکت گاز استان گیلان به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت و با حضور همه اعضاء و همچنین رؤسای ادارات گاز شهرستان ها از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز گفت: امروزه با گسترش محبوبیت تلفن های هوشمند در میان مردم، می توان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی درخصوص استفاده از اپلیکیشن تا حد بسیار زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی کرد.
وی با اشاره به اینکه کلیه خدمات ممکن از طریق اپلیکیشن در اختیار مردم و مشترکین محترم قرار گرفته است، اظهار داشت: درخواست ها و شکایات مردم و مشترکین موجب نمایان شدن نقاط قوت و ضعف شرکت می شود و این مهم، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می کند.
حسین اکبر با اشاره با شیوع موج جدید در کرونا در استان بیان کرد: با اقدامات بعمل آمده هم اکنون کلیه خدمات گاز به صورت مجازی از طریق سایت و نرم افزار موبایلی در دسترس مشترکین محترم می باشد، لذا از مردم عزیز تقاضا می شود تا اطلاع ثانوی از مراجعه غیرضروری به ادارات گاز خودداری فرمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: بحمدالله با افزایش سطح کیفی خدمات غیرحضوری گاز، شکایات واصله در سال 99 نسبت به سال قبل از آن حدود 30 درصد کاهش داشته است.
همچنین در این جلسه آمار پیام های دریافتی در سال 99 به سمع و نظر اعضاء رسانده شد که بر اساس آن در سال گذشته یک هزار و 272 مورد پیام به شرکت گاز استان گیلان ارسال شده که از این تعداد 37 درصد مربوط به شکایات، 58 درصد درخواست و مابقی مربوط به اطلاع رسانی و پیشنهاد بوده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil