جمعه 31 فروردین 1403


مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان از ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شرق گیلان خبر داد و گفت: در کل کشور ۷۳ بیمارستان تأمین اجتماعی وجود داشته و ساخت یک بیمارستان تأمین اجتماعی دیگر در غرب استان جزو برنامه‌های تأمین اجتماعی بوده و همچنین ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شرق گیلان با پیشرفت ۵۱ درصدی مواجه بوده است.
رضا قنبرپور مقدم، در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بیمارستان رسول اکرم رشت با بیان اینکه بیمارستان رسول اکرم (ص) یک ظرفیت درمانی مهم در گیلان است، اظهار کرد: در گیلان یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی وجود دارد که از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کرده و در تلاشیم تا خدمات مهم دیگر را هم در گیلان راه‌اندازی کنیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان افتتاح پلی‌کلینیک تخصصی دریایی بندر انزلی را گامی مهم در راستای ارتقای کیفیت درمانی استان برشمرد و گفت: پلی‌کلینیک تخصصی دریایی انزلی با اعتبار ۱۷۰ هزار میلیارد ریال تأسیس و در دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و مراحل پذیرش بیمار در آن آغازشده است.
قنبرپور با اذعان به اینکه بیمارستان حضرت رسول(ص) رشت از شروع شیوع کرونا آغاز به ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی کرده است، تصریح کرد: با آغاز شیوع کووید ۱۹ در گیلان ۲۵ تخت و هشت تخت آی سی یو بیمارستان‌های رسول اکرم (ص) در اختیار بیماران کرونایی قرارگرفته و تاکنون نیز هزار و ۷۳۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان درمان شدند.
وی، ارائه خدمات به سالمندان را یکی اهداف سازمان تأمین اجتماعی دانست و بیان کرد: اکثر بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از افراد مسن جامعه بوده و بخش سالمندان یکی از شلوغ‌ترین بخش‌های حوزه درمان است لذا باید بهترین امکانات درمانی در اختیار آنان قرار گیرد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به مهم‌ترین هدف از اجرای طرح ۳۰۷۰ در کشور تصریح کرد: یکی از اهداف سازمان تأمین اجتماعی کاهش مراجعات حضوری به تأمین اجتماعی است که با اجرای این طرح سالانه و اجرای ۳۰ برنامه از مراجعه حضوری ۷۰ میلیون نفر به دفاتر تأمین اجتماعی جلوگیری می‌شود.
قنبرپور از ساخت بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی در شرق گیلان خبر داد و افزود: در کل کشور ۷۳ بیمارستان تأمین اجتماعی وجود داشته و ساخت یک بیمارستان تأمین اجتماعی دیگر در غرب استان جزو برنامه‌های تأمین اجتماعی بوده و همچنین ساخت بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شرق گیلان با پیشرفت ۵۱ درصدی مواجه بوده است.
وی با تأکید بر لزوم افزایش تخت‌های بیمارستانی در مرکز درمانی رسول اکرم (ص) رشت بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰ تخت آی سی یو به بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت اضافه‌شده و من بعد هیچ نوزاد نارسی از این بیمارستان‌ برای درمان و پرورش خارج نمی‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اذعان به اینکه دو بیماری قلبی و عروقی و بیماری‌های گوارشی از بیماری‌های شایع در استان هستند، تصریح کرد: استارت تأسیس بخش آنژیوگرافی انزیوپلاستیک و جراحی قلب‌ و همچنین شبکیه برای سال 1400 در بیمارستان رسول اکرم زده خواهد شد که این‌‌ امر می‌تواند بسیار به کنترل این دو بیماری شایع کمک کند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil