جمعه 10 فروردین 1403

مهندس رنجبر شهردار املش ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گفت:  این پروژه ها در ایام الله دهه فجر به ترتیب اولویت افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار املش با بیان اینکه  اهمیت دادن به آسفالت معابر و سهولت دسترسی مردم به نواحی مختلف شهر از اولویت کار ما بوده است ، افزود:این پروژه ها در زمینه‌های مختلف اعم از تعریض کمربندی,آسفالت، لوله‌گذاری، زیرسازی و بهبود عبور و مرور شهری می باشد .
وی افزود: چندین پروژه آسفالت شهرداری شامل آسفالت کوچه های اسوه، شریعتی ،باغچه بان، هاشمی نژاد و شهید سمامی است که آسفالت خیابان شهید نعمتی به صورت نمادین افتتاح می شود.
مهندس رنجبر در بازدید از برخی پروژه های شهر ، جابجایی بازار هفتگی را بسیار  مهم ارزیابی کرد و افزود: راه ارتباطی این ناحیه پشت تعاونی شفیعی نسب همان خیابان ۲۰ متری بوده  که با تلاش همکاران مان  کار بهسازی آن نیز انجام شده است.
 شهردار املش آزاد سازی کمربندی شهر را که تاکنون یک لاین انجام شده  را از نیازهای راهبردی مدیریت شهری برشمرد و تاکید کرد: برای اجرای این پروژه مهم همه ی امکانات خود را به کار خواهیم گرفت.


نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil