شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون گفت : به استناد  بند دو ماده ۹  شیوه نامه سرمایه گذاری مصوب شورای اسلامی شهر لاهیجان و در اجرای بند یکم مصوبه شماره  دوازدهم مورخ ۹۸/۵/۱۵هیئت عالی سرمایه گذاری،  شهرداری لاهیجان در نظر دارد تعداد ۵ پروژه شامل تالاب سوستان، پارک حاجی آباد، خیابان ۳۵ متری عاقلیه، جامپینگ حاشیه استخر و خیابان غذا را از طریق فراخوان عمومی به یکی از روشهای مشارکت (مشارکت مدنی BOT ، BOLT  و...) شریک انتخاب کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران با اخذ آگهی مورد نظر و تهیه مدارک مندرج در فراخوان علاقه‌مندی خود را به مشارکت با شهرداری در انجام پروژه‌های شهری اعلام نمایند، اضافه کرد: سرمایه گذاران برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه ها می توانند درخواست های کتبی خود را مبنی بر تمایل به شرکت در فراخوان به دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تحویل نمایند.
شهردار لاهیجان از کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و تعاونی های علاقمند به مشارکت در زمینه طراحی و اجرا که دارای تجربه کافی    می باشند دعوت کرده تا در هر یک از زمینه های مشارکتی اعلامی براساس ضوابط و مشخصات هر پروژه جهت دریافت اسناد رقابتی و کیفی  از روز یکشنبه  مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ لغایت روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۱ به دفتر مدیریت سرمایه گذاری  شهرداری لاهیجان در خیابان آیت اله کاشانی مراجعه کنند.
شهردار لاهیجان در ادامه افزود: افراد متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره تلفن( ۴۲۲۴۸۴۰۷-۰۱۳) مدیریت سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تماس برقرار کنند.
قیامتیون یاد آورشد: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان به منظور تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی ، زیبای شهر فرصت های سرمایه گذاری را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil