جمعه 10 فروردین 1403


روابط عمومي گاز گيلان – محمد رجب پناهي رئيس اداره گاز شهرستان رودسر با اشاره به خدمات گسترده ارائه شده توسط آن اداره به مردم شریف شهرستان اظهار داشت: از ابتداي سال 98 تاكنون با اجراي بيش از 82 كيلومتر شبكه گاز و نصب بالغ بريك هزار انشعاب گاز، بيش از 3 هزار و 600 متقاضي گاز بهره مند از نعمت گاز طبيعي شده اند.
رئيس اداره گاز شهرستان رودسر همچنین بهینه سازی هیتر ایستگاه های شهرستان رودسر، رینگ کردن کلیه ایستگاه های شهرستان، انجام عملیات مانیتورینگ ایستگاه های تقلیل فشار با همکاری واحد اندازه گیری، حذف 4 مورد شیر حوضچه ای باقیمانده وتبدیل آنها به ساقه بلند، نصب کابینت برای مشترکین دوپوندی و رنگ آمیزی خرپاها وایستگاه های صنایع را از مهم ترین اقدامات آن اداره در یک سال و نیم گذشته عنوان کرد.
وی در خصوص پیمان های فعال در اداره گاز شهرستان رودسر عنوان کرد: ‌دراین شهرستان مجموعاً 12 پیمان در زمینه های گازرسانی به روستاها، نصب انشعابات، اجرای شبکه حفره خالی، تعمیرات، خدمات امداد و خودروهای امداد، گازبانی، خدمات اداری، خودروهای استیجاری، مشاور خدمات شبکه و انشعاب و اورهال هیترها مشغول به فعالیت می باشند که به صورت مستمر توسط ناظرین منتخب و همچنین بازرسی های فصلی مورد ارزیابی قرارمی گیرند.
مهندس رجب پناهی درخصوص مدیریت بودجه و هزینه های آن اظهار داشت: در این زمینه گزارشی به صورت فصلی از طرف واحد مالی برای ادارات ارسال می گردد و تصمیم های مقتضی درخصوص رعایت چارچوب بودجه های ابلاغی صورت می پذیرد.
رئیس اداره گاز رودسر افزود: همچنین کارشناسان این اداره جهت پاسخگویی به درخواست ها و نیازهای مشترکین و متقاضیان نصب انشعاب و اجرای شبکه و همچنین گازدار کردن روستاهای جدید، پکیج های بودجه متناسب تهیه نموده و به معاونت بهره برداری پیشنهاد می دهند.
مهندس رجب پناهی در بخشی دیگر با اشاره به آمادگی کامل بخش های امداد وتعمیرات برای ارائه خدمات به مشترکین اظهار داشت: این واحدها براساس وظیفه ذاتی خود به صورت 24 ساعته آماده انجام هرگونه خدمت امدادی و یا تعمیراتی می باشند و شرح اقدامات آنان به طور مرتب و روزانه در سیستم ثبت می گردد.
وی ادامه داد: همچنین جهت ارتقای سطح آمادگی پرسنل امداد و تعمیرات به صورت منظم با همکاری امور HSE مانورهایی درسطح شهرستان برگزار می گردد که از جمله آن می توان به اجرای مانورهای خروج اضطراری ادارات رودسر و چابکسر، رانش زمین درواجارگاه، افت فشار در کلاچای، سیل و شکستن خرپا در رحیم آباد و همچنین خارج کردن ایستگاه های واجارگاه و سياهكلرود از مدار و استفاده از ايستگاه هاي تحت پوشش این دو ایستگاه اشاره کرد.
رئیس اداره گاز رودسر در خاتمه در خصوص توجه آن اداره به مقوله آموزش کارکنان بیان کرد: برای کلیه پرسنل تعمیراتی، امدادگران و گازبانان کلاس های مرتبط با شرح وظایف بصورت مستمر توسط کارشناسان برگزار می گردد و همچنین واحد آموزش نیز در راستای شرح وظایف پرسنل کلاس های دوره ای متناسب با شغل آنان برگزار می نماید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil