جمعه 31 فروردین 1403

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس از ورود پلاک‌های غیربومی به گیلان جلوگیری می‌کند گفت: صنوفی که قوانین تعیین شده محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.
سردار "عزیزاله ملکی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در گیلان اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تمامی پلاک‌های غیربومی که قصد ورود به استان را دارند توسط دوربین‌های کنترلی اعمال قانون می‌شوند.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور و ممانعت ماموران انتظامی از ورود مسافران به داخل شهرهای استان افزود: اکثریت شهروندان در زمینه عدم تردد به مناطق قرمز همکاری لازم را با پلیس دارند و با آن دسته از رانندگانی که به قوانین و تذکرات ماموران انتطامی بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهروندانی که ساکن استان بوده و پلاک خودرو آن‌ها غیربومی است می‌توانند از طریق فرمانداری‌ها مجوز‌ لازم جهت تردد بین شهری را اخذ کنند تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت 2100 الی 0400 صبح در شهرهای قرمز کرونایی گیلان ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور با متخلفان برخورد می‌کنند.
سردار ملکی در ادامه افزود: افراد شاغلی که تردد آن‌ها در ساعت 2100 الی 0400 صبح است می‌توانند برای جلوگیری از ثبت جریمه، از طریق اداره مربوطه شماره پلاک خودرو خود را به نیروی انتظامی اعلام کنند.
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تشکیل تیم‌های ترکیبی توسط اداره بهداشت، فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی با یکدیگر گفت: آن دسته از صنوفی که بعد از دریافت تذکر از سوی اماکن بازهم محدودیت‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.
این مقام ارشد انتظامی اجرای محدودیت‌های کرونایی را عاملی مهم در کاهش تلفات بیماری کرونا عنوان کرد و از شهروندان خواست شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های تردد کرونایی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس به طور کامل قطع و شرایط به حالت عادی باز گردد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil