شنبه 8 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نوداد گیل؛شركت گاز استان گيلان در شش ماه اول سال جاري توانست 5 هزار 326 انشعاب گاز را در مناطق مختلف استان نصب نمايد.
 حسين اكبر مديرعامل شركت گاز گيلان با اعلام اجراي 190 كيلومتر  شبكه گاز در نيمه اول امسال در گيلان، اظهار کرد: با اجراي اين عمليات، مجموع طول خطوط گاز در استان به بيش از 21 هزار و دويست كيلومتر رسيده است.
وي با بيان اين موضوع اظهار داشت: شركت گاز استان گيلان با وجود حركت به سمت كيفي سازي خدمات، گازرساني به روستاهاي باقيمانده را وظيفه مهم خود دانسته و براي تحقق آن تلاش مي نمايد و اجرای 97 درصد از شبكه گذاري انجام شده امسال در روستاها، گواه اين مدعاست.
مهندس اكبر  در ادامه از نصب بيش از 5 هزار و سيصد انشعاب گاز در بهار و تابستان امسال در گيلان خبر داد و گفت: با نصب اين تعداد انشعاب،  مجموع انشعابات گاز در استان گيلان به بيش از 600 هزار عدد افزايش يافته است.
مديرعامل شركت گاز استان گيلان با بيان اينكه نصب اين تعداد انشعاب، سبب بهره مندی 22 روستاي ديگر از نعمت گاز طبيعي شده است، گفت: با افزایش تعداد مشتركين گاز طبيعي در استان، لزوم نگهداري و بازرسي مستمر تاسيسات و خطوط گاز مهم تر و ضروري تر از گذشته مي باشد.
وي در پايان با اشاره به شروع فصل سرما از همه مشتركين گاز درخواست نمود تا با رعايت مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي، هزينه كمتري را به اقتصاد خانوار تحميل نمايند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil