جمعه 7 اردیبهشت 1403

وی به باغ کشاورزی لاهیجان اشاره و اظهار داشت : این باغ فضای مناسبی برای کاشت و نگهداری گونه های زیبا و نادر گیاهی است و از آن می توان برای رفاه حال شهروندان و گردشگران استفاده بهینه نمود .
وی همچنین از نماینده لاهیجان خواست، رایزنی لازم را با مسئولین مربوطه انجام داده تا با حفظ کاربری باغ کشاورزی لاهیجان، مکانی برای ایجاد چند گلخانه جهت تولید گل و گیاه توسط شهرداری تبدیل شود و با انجام این کار بسیاری از هزینه های تهیه گل و گیاه برای فضای سبز شهر کاسته و در عین حال شاهد کارآفرینی جدیدی خواهیم شد.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع پسماند اشاره و اظهار داشت : پسماند و زباله دغدغه شهرستان ، استان و کشور است و در این دوره شورای شهر ، کارهای مثبتی در این حوزه صورت گرفته است . وی گفت : نداشتن زمین برای حل مشکل پسماند باعث شده تا بسیاری از برنامه ریزی های صورت گرفته با مشکل مواجه شود .
وی به بازدید های مسئولین استانی و کشوری از محل دفن زباله در تموشل و قولهای مساعد آنها در این زمینه اشاره و خواستار پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این رابطه شد .
وی گفت : اگر منابع طبیعی زمین لازم را در اختیار شهرداری قرار دهد مشکل دفن بهداشتی زباله در تموشل تا حدودی قابل حل و پیگیری است.
وی همچنین به شهرک صنعتی در تموشل که در آن صنعت خاصی فعال نیست اشاره و افزود : می توان با رایزنی با شهرکهای صنعتی کشور این مکان با حداقل هزینه به کارخانه ای برای بازیافت زباله تبدل شود و منفعت چشمگیری برای شهر و شهروندان خواهد داشت.
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil