چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403


وی افزود: در این باشگاه فوتبال به خانواده های بی سرپرست و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سازمان های تحت پوشش آن، امکانات کاملا رایگان ارائه می شود تا نونهالان و نوجوانان این قشر از جامعه نیز بتوانند در مسیر ورزش و تندرستی قرار بگیرند .
این مربی فوتبال ادامه داد:چه بسا که در این میان استعدادهای ورزشی و فوتبالی از میان همین بچه ها به جامعه ورزش استان و کشور معرفی شود.
ظهیری در خصوص بازگشایی این فضای ورزشی در ایامی که خانواده ها نگران شیوع بیماری کرونا هستند، گفت: باشگاه قبل از شروع هر تمرین و در حضورهمه خانواده ها، کلیه ابزارهای ورزشی شامل توپ موانع وغیره را ضد عفونی کرده و تمامی بازیکنان ،دستهای خود را قبل از ورود و تماس با ابزارها، ضدعفونی می کنند.
وی هدف از تاسیس باشگاه را کشف استعدادهای فوتبال درسطح شهرواستان و نیزایجاد فضای مناسب برای سلامت جوانان در جامعه برشمرد و افزود: حضور بازیکنان با استعداد در لیگ های معتبر، ترانسفر بازیکن به لیگ های بالاتر و آموزش اصولی بازیکنان پایه برای مستحکم شدن تیم های پایه از مهمترین برنامه ها و اهداف ما است.
به گفته ظهیری؛این باشگاه بعد از ساخت بازیکن و معرفی به تیم های سطح بالاتر هیچگونه هزینه ای بابت فسخ قرارداد و نیز هزینه ای بابت حق رشد بازیکن برخلاف تمام باشگاههای دیگر دریافت نخواهد کرد. بیشترین تمرکز باشگاه ساخت و معرفی بازیکن از رده سنی نونهالان تا جوانان می باشد .
گفتنی است باشگاه دنا زیر مجموعه باشگاه پیکان(ایران خودرو)می باشد که درصورت کشف استعدادهای گیلانی به تیم های بزرگ پایتخت معرفی می شوند و از امکانات این باشگاه می توان به تهیه البسه بازیکنان,سرویس عمومی,بیمه,برنامه غذایی وتست های اصلاحیه و رفع آسیب ها نام برد که اینها بصورت رایگان می باشند.همچنین زمین چمن طبیعی در مرکز شهر,زمین چمن مصنوعی,زمین ساحلی داخل شهر,طرف قرارداد با استخرهای شهر با قیمت نیم بها و سالن بدنسازی حرفه ای از امکانات سخت افزاری باشگاه فوتبال دنا می باشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil