جمعه 10 فروردین 1403

 حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت:  در سال 98 با برنامه ریزی های بعمل آمده  بیش از 37 هزار مشترک جدید از گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: با جذب این تعداد مشترک جدید مجموع مشترکین گاز طبیعی در گیلان به یک میلیون و 95 هزار مشترک افزایش یافته است.
مهندس اکبر با بیان اینکه هم اکنون تمام شهرها و 2 هزار و 35 روستای گیلان بهره مند از نعمت گاز می باشند، گفت: با بهره مندی مشترکین جدید درصد بهره مندی گاز خانوارهای گیلانی به بالای 98 درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا هفته دولت امسال 28 روستای صعب العبور و کوهستانی استان با جمعیتی بالغ بر 930 خانوار از گاز طبیعی برخوردار می شوند.
وی در خاتمه با اشاره به وضعیت موجود و عدم قرائت کنتور توسط کنتورخوانان شرکت، از همه مشترکین گاز در سراسر استان درخواست نمود تا از طریق یکی از راه های ارسال (شماره اشتراک * ارقام مشکی کنتور) به سامانه 20006194، اعلام از طریق شماره تلفن 3415، مراجعه به سایت شرکت گاز استان گیلان و یا از طریق نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز نسبت به اعلام ارقام کنتور گاز خود اقدام نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil