پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

برای مقابله با ویروس کرونا طی جلسات متعددی که توسط شورای معاونین و مدیران دفاتر مستقل، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و واحد HSE در شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان برگزار شد، اقدامات متعددی به شرح زیر انجام شد:
1- رستوران، سالن ورزش و استخر شرکت تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و نمازخانه شرکت تا اطلاع ثانوی تعلیق گردید.
2- محلول ضدعفونی تهیه و در اختیار همه اتاق های حوزه ستادی و انبار شرکت قرار گرفت واعلام گردید در صورت اتمام جهت شارژ مجدد محلول مراجعه نمایند.
3-با توجه به کمبود ماسک، ماسک به تعداد محدود تهیه و به همراه دستکش های لاستیکی یکبار مصرف در اختیار همکاران خدماتی قرار گرفت.
5-با استفاده از محلول ضدعفونی کننده در دو نوبت (صبح شروع و بعدازظهر پایان ساعت اداری)کلیه سرویس های بهداشتی و راهروها و راه پله ها ضدعفونی می گردد .
6-کلیه لیوان ها و استکان ها و ظروف عمومی از داخل آبدارخانه ها جمع آوری گردید و مقرر شد همکاران از لیوان شخصی برای صرف چای استفاده نمایند. این لیوان ها در پایان ساعت اداری جهت ضد عفونی داخل محلول سفید کننده قرار داده می شود.
7-دم کردن چای در آبدارخانه ها حذف و از سوی پیمانکار چای کیسه ای تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفت.
8- مقرر شد در صدور مرخصی استحقاقی کلیه بانوانی که دارای فرزندان خردسال و دبستانی هستند و در برهه زمانی فعلی به مراقبت های بهداشتی و پیشگیرانه بیشتری نیاز دارند، تسهیل گردد.
9-روزانه یک نفر نماینده از دبیرخانه در نگهبانی شرکت برای جمع آوری مدارک و نامه های وارده مستقر می باشد
10-با توجه به اینکه تهیه ماسک و دستکش مشکل می باشد( بدلیل کمبود در بازار ) لذا به تعداد محدود تهیه ودر اختیار پرسنل دبیرخانه قرار گرفت.
11-محلول ضدعفونی کننده در اختیار واحد نقلیه شرکت قرار گرفت و تاکید گردید رانندگان ضمن رعایت نظافت شخصی به طور مرتب محل های تماس دست ها در خودرو ( دستگیره ها، داشبرد، فرمان) را ضدعفونی نمایند .
12- نامه عدم پذیرش مهمان تهیه و برای کلیه شرکتهای سایر استان ها که با آنها مراوده مهمانسرا انجام می پذیرد ارسال و اعلام گردید تا اطلاع ثانوی از پذیرش مهمان معذور می باشیم.
13- مقرر شد موضوع برقراری شیفت 24 ساعت کار و 48 ساعت استراحت همکاران نگهبان و اپراتور به منظور کاهش تردد آنها جهت پیشگیری از ابتلای شیوع بیماری کرونا بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد. ضمن آنکه ساعت کار از ساعت 8:30 الی 12:30 اعلام شد.
14- مصوب شد معاونت مالی و پشتیبانی در زمینه تهیه، توزیع و استقرار محلول های ضدعفونی کننده مانند: سپتیدین، الکل، اسپری و وسایل بهداشتی مانند: پد الکلی، پنبه، دستکش یکبار مصرف، ماسک به مقدار زیاد و برای تمامی واحدها، کارکنان، تمامی پستها(61 پست) و کانون بازنشستگان اقدام نمایند.
15- با توجه به کمبود محلول های ضد عفونی کننده در استان ، مصوب شد واحدهای HSE و امور نظارت بر خدمات از جعبه کمک های اولیه و محلول های ضدعفونی کننده موجود در شرکت در مبادی ورودی ساختمانهای ستادی شرکت، معاونت بهره برداری، راهروها و... استفاده کنند.
16- مصوب شد کلیه سطل های زباله که فاقد درب می باشند از سطح شرکت جمع آوری گردد و سطل های زباله با رعایت کامل مسائل بهداشتی روزانه تخلیه گردد. همچنین اطلاع رسانی شود که از سطل های زباله خشک برای موارد غیر بهداشتی و زباله های آلوده استفاده نشود.
17- تجهیز مراکز مرتبط با ارباب رجوع ( دبیرخانه، واحد درمان، حراست و .... ) به تجهیزات حفاظت فردی ( مانند ماسک، دستکش، محلول شستشو و ... ).
18- مصوب شد همکاران شاغل در ستاد شرکت( واقع در چهارراه میکاییل) و معاونت بهره برداری و پست شهید سیادتی تا اطلاع ثانوی فقط از دستگاه تشخیص چهره برای ثبت تردد استفاده نمایند.
19- مقرر شد امور کارکنان لیست همکاران بالای 50 سال و بیماران خاص را تهیه و در جلسه آتی در خصوص ساماندهی کارکنان با اعمال تدابیری همچون شیفت بندی و اجرای دورکاری تا سقف یک سوم همکاران شرکت، تصمیمات لازم اتخاذ شود.
20- مقرر شد با استفاده از مرخصی استحقاقی کلیه کارکنانی که به هردلیل، دچار بیماری های حاد، مزمن، خاص یا علائم سرماخوردگی و آنفولانزا هستند و همچنین جانبازان معزز شیمیایی و تنفسی و افرادی که از نظر سطح ایمنی بدنی در وضعیت نامطلوب و پائینی قراردارند، مساعدت لازم صورت پذیرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil