پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

سردار "عزيزاله ملكي" در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر احتكار لوازم بهداشتي در شهرستان‌‎هاي رشت و فومن، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: كارآگاهان با انجام تحقيقات نامحسوس و اطمينان از صحت موضوع دريافتند افرادي در شهرستان هاي رشت و فومن ضمن احتكار لوازم بهداشتي، قصد دارند اين وسايل را با چند برابر قيمت به مردم بفروشند.
وي با بيان اينكه ماموران پليس آگاهي با تلاش‌هاي شبانه روزي 3 انبار احتكار لوازم بهداشتي را در رشت و يك انبار را در شهرستان فومن شناسايي كردند تصریح کرد: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پس از هماهنگي قضائي به همراه نمايندگان تعزیرات حکومتی به محل‌هاي مورد نظر اعزام شدند.
سردار ملكي تصريح كرد: در بازرسي از اين مكان‌ها، 129 هزار عدد دستکش، هزار و 224 عدد ماسك خارجي، 57 هزار عدد پنبه الكلي و 7 هزار و 512 عدد محلول ضدعفونی كننده كشف شد.
این مقام ارشد انتظامي استان با اعلام اينكه در اين راستا 4 متهم دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند گفت: كارشناسان ارزش تقريبي اقلام كشف شده را 3 ميليارد ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان با اشاره به برخورد بدون اغماض پليس با احتكار كنندگان از شهروندان خواست، ضمن هوشیاری، هرگونه اقدام افراد فرصت طلب مبنی بر احتکار را از طریق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil