جمعه 10 فروردین 1403

سردار "عزیزاله ملکی" در پی شیوع ویروس کرونا و مبارزه شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های هدف استان گیلان در مواجهه با این ویروس و خدمت به بیماران، با صدور پیامی از جهادگران و امنیت سازان عرصه سلامت تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا »
و هـر کـس انسانی را از مرگ نجات دهد گویی همه انسان ها را نجات داده است.( سوره مائده آیه 34)
تلاش‌های خالصانه و پر مهر و محبت پزشکان، پرستاران و کادر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در مبارزه با ویروس کرونا و خدمت به بیماران، آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است و ارمغان تلاش و کوشش جهادگونه شما عزیزان، امنیت سلامت و بهداشت مردم است.
سپاس گفتن و قدردانی کردن از کسانی که برای نجات جان همنوعان و سلامت جامعه، شبانه روز در حال تلاش هستند و در خدمت به خلق خدا می کوشند وظیفه انسانی و اخلاقی هر وجدان بیدار است.
قطعا پاداش خدمات ارزنده شما جهادگران سنگر سلامتی و بهداشت به بیماران و هموطنان عزیز، کمتر از رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله نیست.
مجموعه نیروی انتظامی استان گیلان نیز همگام با شما عزیزان برابر رسالت خطیر تامین نظم و امنیت، با تمام توان و تلاش برای جلوگیری از گسترش آلودگی، کنترل تخلفات صنفی، پایش محورها و مبادی ورودی استان در حال خدمتگزاری است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پزشکان، پرستاران، کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی استان، از خداوند متعال سلامتی، آرامش و توفیق تداوم خدمتگزاری به همنوعان و بیماران نیازمند را مسئلت می‌نمایم.

                                                                                               ومن ا... توفیق

فرمانده انتظامی استان گیلان
                                                                                                                         سرتیپ دوم عزیزاله ملکی

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil