شنبه 1 اردیبهشت 1403

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته سلامت شرکت با ضروری خواندن رعایت الزامات بهداشتی توسط یکایک کارکنان گفت: تا پایان سال جلسات و اقدامات اجتناب ناپذیری نظیر انبارگردانی در شرکت صورت می پذیرد و باید برنامه ریزی لازم جهت رعایت همه جانبه موارد بهداشتی در مدت زمان انجام امور صورت پذیرد.

وی افزود: باید تا حد امکان برگزاری جلسات و تجمعات در شرکت به حداقل برسد و در صورت لزوم این رویدادها باید بصورت ویدئوکنفرانسی و از راه دور برگزار شود.
مهندس اکبر همچنین بر لزوم غیرفعال شدن موقت سامانه حضور و غیاب (ثبت اثر انگشت) کارکنان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی های بعمل آمده  مقرر شده تا به صورت مستمر لوازم بهداشتی و پیشگیری مانند دستکش و ماسک در اختیار پرسنل شرکت قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تشکر و قددرانی از پرسنل تلاشگر بهداشت و درمان صنعت نفت، گفت: این عزیزان در حال خدمت رسانی به کارکنان وزارت نفت می باشند و توصیه آنها از همه همکاران محترم این است که در موارد غیرضروری به هیچ عنوان به درمانگاه مراجعه نکنند.
وی با بیان بندهای نامه امور HSE وزارت نفت در خصوص رعایت الزامات و توصیه های بهداشتی، اظهار نمود: علاوه بر واحدهای دست‌اندرکار، همه همکاران باید بصورت شخصی نکات بهداشتی مانند شستشوی دست ها، ضد عفونی کردن سطوح و  .... را رعایت نمایند.
مهندس اکبر در پایان بر ارائه آموزش های مستمر به همه همکاران درجهت مواجهه با ویروس کرونا تاکید کرد و از همه مراجعین و مشترکین محترم درخواست نمود تا حتی الامکان از طریق غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست ها و خدمات مورد نیاز اقدام نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil