پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در امور خیر به ویژه جشن نیکوکاری، کمک های خود را از طریق شماره گیری کد ۸۸۷۷۱# و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴بانک ملی شعبه حشمت رشت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ برای کمک به نیازمندان اهداء کنند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی ، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با بیان اهمیت ترویج احسان و نیکوکاری در جامعه گفت : مردم نوع دوست گیلان هرساله با نزدیک شدن به سال نو با شرکت در جشن نیکوکاری هدایای خود را برای کمک به نیازمندان و ایتام اهداء می کردند که امسال به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا این مهم به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به سلامت هموطنان و هم استانی های عزیز در اولویت فعالیت ها قرار دارد افزود : مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در امور خیر به ویژه جشن نیکوکاری، کمک های خود را به صورت غیرحضوری از طریق شماره گیری کد ۸۸۷۷۱# و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir  و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴بانک ملی شعبه حشمت رشت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ برای کمک به نیازمندان اهداء کنند.

اهرابی همچنین به فعال بودن سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد از طریق ارسال کد یک به سرشماره ۸۸۷۷ و وارد کردن کد ۰۱۳ اشاره کرد و ادامه داد :  این سامانه همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های هم وطنان عزیز در هفته نیکوکاری است .

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه کمک‌های نقدی مردم بر اساس اولویت زنان سرپرست خانوار ، ایتام و بیماران به‌حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و کمک‌های غیرنقدی هم با رعایت تمامی موازین بهداشتی به صورت سبد کالا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

شایسته ذکر است جشن نیکوکاری امسال با شعار "عید را به خانه هایشان ببریم" در تاریخ های ۱۴ الی ۱۶ اسفند ماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود و کمک های مردمی هم تا پایان سال ادامه دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil