پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403


  مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان با اشاره به افتتاح 24 پروژه آموزشی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در گیلان، گفت: این پروژه‌ها شامل 68 کلاس درس است که بیش از 60درصد از آن توسط خیرین ساخته شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، مهندس علی دقیق  مدیرکل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در گفتگو با واحد روابط عمومی، ضمن گرامیداشت ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، افزود:حضرت فاطمه (س) بی شک الگوی جاودانه می باشد باید بانوان جامعه ما این بانوی بزرگ را الگوی خود قرار دهند.
  وی با تبریک فرارسیدن ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر، گفت: دهه مبارك فجر، تجلی شكوهمند حماسه و سرافرازی ملت عزیز ماست و در این ایام گرانقدر  باید به تشریح دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در حوزه فضاهای آموزشی  بپردازیم.
مهندس دقیق با اشاره به پروژه‌های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر امسال افزود: 24پروژه آموزشی و عمرانی با اعتبار بیش از306 میلیارد ریال در شهرستان‌های استان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
وی تصریح کرد: این تعداد پروژه‌ها شامل 23 فضای آموزشی با 68کلاس درس با زیربنای بالغ بر5هزار200مترمربع  و استانداردسازی سیستم‌‌های گرمایشی 115پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر 306 میلیارد ریال می باشد و در این ایام مبارک تقدیم جامعه علم و معرفت می شود.
 مدیر کل نوسازی مدارس استان در پایان این گفتگو با پرداختن به نقش مهم خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آم

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil