چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، جلسه تکریم و معارفه مسئول حراست و امور ناریه این سازمان با حضور معاونین حراست وزارت صمت ، نمایندگان دستگاه های امنیتی استان، مدیران عضو شورای هم خانواده سازمان صمت گیلان و همچنین روسای ادارات صمت شهرستان های تابعه در رشت برگزار شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به وسعت خدمات و گستردگي وظايف سازمان اظهار داشت: توسعه و بهبود خدمات در گرؤ نيروي انساني شايسته رقم مي خورد، همه واحدها موظفند تعامل و مناسبات مطلوبی با اداره حراست داشته باشند.
دکتر فرهاد دلق پوش، پیشگیری و صیانت از مجموعه سازمان را وظیفه حراست دانست و تصریح کرد: حراست مچ گیری نیست، حراست ضمن حفاظت از کیان سازمانی و پرسنلی بایستی روحیه اخلاق مدارانه جهت پیشگیری از بروز مشکلات را داشته باشد.
وی تاکید کرد: حراست باید با شناسایی آسیب ها و تهدیدهایی که ممکن است سازمان را درگیر خود کند آنها را کاهش داده  یا از بین ببرند تا پرسنل در امنیت خاطر و آرامش روانی به ارائه خدمات مناسب به مراجعین سازمانی بپردازند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان "محمدعلی نظافت" را بعنوان مسئول جدید اداره حراست سازمان صمت گیلان ضمن اهداء حکم معرفی نمود و از روحیه اخلاق مدارانه و رازمداری و همچنین کلیه فعالیتها و تلاش های مهدی نقدی، مسئول قبلی حراست سازمان تقدیرو تشکر کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil