پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

سید مهدی خدمت بین دانا معاون پشتیانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم که با تلاش و همت خود با رقابت با حریفان قدرتمند مقام سوم این دور از مسابقات کسب نمود ، بیان داشت : ورزش یکی از اهداف اساسی توانمندسازی توانخواهان و کارکنان است.

وی افزود : نداشتن حس بینایی و ترس از محیط‌های نا آشنا همواره سبب کم تحرکی در نابینایان می‌شود، لذا کمک‌های لازم برای بالا بردن بازدهی نابینایان از طریق مشارکت آنها در فعالیت‌های ورزشی مختلف، نوعی تکلیف عمومی جامعه محسوب می‌شود.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی بابیان اینکه سال های زیادی را به صورت حرفه ای فوتبال بازی کردم ولی دیدن مسابقات آنان این را به من آموخت هیچ چیز با تلاش و پشتکار غیر ممکن نیست و فوتبالیست های واقعی در زندگی و زمین فوتبال این عزیزان هستند ، عنوان کرد : معلولیت، محدودیت نیست. شاید در نظر اول شعاری و اغراق آمیز به نظر برسد، اما وقتی افتخارآفرینی های ورزشکاران دارای معلولیت کشورمان در رقابت هایی چون پارالمپیک را مرور می کنیم، به درستی این جمله ایمان خواهیم آورد ، ورزش همیشه زمینه ای بوده که افراد دارای معلولیت کشورمان در آن خوش درخشیده اند. با افتخارآفرینی و مدال آوری در رشته های مختلف ورزشی، معلولان ورزشکار ثابت کرده اند که از انگیزه و توانایی های خارق العاده ای برخوردارند و همیشه مشوق بزرگی برای افراد دارای شرایط جسمانی مشابه خود بوده اند.
وی در خاتمه بیان داشت : بهزیستی گیلان در جهت اعتلای ورزش معلولین حمایت همه جانبه خود را همیشه اعلام کرده و در کنار این عزیزان بوده است.
گفتنی است : مرتضی رمضانی دروازبان ملی پوش گیلانی، محمدعلی نورانی، سیداولیا موسوی، حسن زاهدی، مهرداد مقدسی، عباس تازشی،  محمدرضا نصرتی، محمدجواد گلشن پور، ابوالفضل عظیمی، غفاری، محمد نادری شریف و عبدالله باغستانی اعضای تیم فوتبال پنج نفره گیلان در این دوره از مسابقات بودند.
همچنین محمدرضا شاددل که عنوان مربیگری تیم ملی را دراختیار دارد به عنوان سرمربی، یوسف نوروزی به عنوان مربی و هدایت طهیری به عنوان سرپرست، تیم فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی کردند.
شایان ذکر است : این مسابقات در حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن بوده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil