جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: این طرح ها شامل فاز اول تامین آب شرب روستای ملکوت املش،آبرسانی به روستای کینچاه آستانه اشرفیه و ارتقای کیفیت و کمیّت آب آشامیدنی 13 روستای شهرستان های رشت، رودبار، رودسر، آستارا، تالش و صومعه سرا است.
محب علی رنج ور، جمعیت بهره مند از این طرح ها را 19 هزار و 400 نفر عنوان کرد و افزود: اعتباری بیش از 60 میلیارد و 400 میلیون ریال برای آبرسانی به این روستاها هزینه شد.
وی، مدت زمان اجرای این طرح ها را بین 5 تا 11 ماه اعلام و تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستاها 34 کیلومتر خطوط انتقال و توزیع ، 5 حلقه چاه، 3 دهنه چشمه، 4 باب مخزن، 10 واحد ایستگاه پمپاژ و 2 باب تصفیه خانه اجرا شد.
وی، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تامین آب شرب 29 روستای گیلان در قالب 3 مجتمع آبرسانی گفت: آب آشامیدنی 11 هزار نفر از جمعیت این روستاها در قالب مجتمع های آبرسانی "بهشت آباد" املش، "وزمه بیجار" تالش و "خان حیاطی" آستارا تامین خواهد شد.
رنج ور، اعتبار پیش بینی شده برای احداث و بهره برداری از این مجتمع های آبرسانی را 167 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی افزود: برای آبرسانی به این روستاها در قالب این 3 مجتمع، 5 باب مخزن زمینی و هوایی، 3 واحد ایستگاه پمپاژ و 42 کیلومتر خطوط انتقال و توزیع اجرا می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil