شنبه 8 اردیبهشت 1403

 

فردا در دهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، 12 پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای گیلان، افتتاح ، بهره برداری و کلنگ زنی می شود

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای استان گیلان در دهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران،۸ پروژه پست و 2 پروژه خط افتتاح و به بهره برداری می رسد. همچنین 2 پروژه آماده کلنگ زنی می باشد و 12 پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، شامل؛  بهره برداری از پست جديد63/20 كيلوولت شهید مومن زاده صومعه سرا ، بهره برداری از ترانسفورماتور 63/20  کیلوولت شهدای نفوت صومعه سرا، افزایش  100 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست چابکسر، افزایش  100 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست شفت، افزایش 100 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست کیاشهر، افزایش  50 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست شهید انصاری لنگرود، افزایش  33 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست آیت ... طالقانی ، افزایش  33 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست شهید قلی پور رشت ، خط 63 کیلوولت تغذیه کننده پست 63/20  کیلوولت صومعه سرا، نصب 47 کیلومتر فیبر نوری بر روی 6 خط انتقال و فوق توزیع برق گیلان، نیروگاه 24 مگاواتی شهرک صنعتی حسن رود  و  عملیات اجرایی پست 230 کیلوولت در غرب رشت در دهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران،  توسط مقام عالی وزارت نیرو افتتاح و کلنگ زنی می شوند.
در این هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، آئین افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های  شرکت سهامی برق منطقه ای بطور همزمان در روز پنجشنبه مورخ 98/10/5 در پست 63/20 کیلوولت GIS شهید مومن زاده صومعه سرا برگزار می شود.
شایان ذکر است که هدف از اجرای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران،  نشان دادن عملکرد وزارت نیرو در بخش آب و برق، که نقش محوری در تامین رفاه و امنیت هموطنان دارد، و  همچنین نشان دادن این موضوع که متخصصان ایران زمین در صنعت آب و برق چه می کنند و سرمایه های این کشور را چگونه برای ارتقای زیرساخت ها و ظرفیت های تولید و کیفیت زندگی به کار می گیرند، می باشد. هدف این پویش، نشان دادن ابعاد سرمایه گذاریها در صنعت آب و برق و اثرات شان بر کشور و کیفیت زندگی مردم و فرصت هایی که برای توسعه ایجاد می کنند،خواهد بود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil