جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش خبری تحلیلی نوداد گیل :سردار محمد عبدالله‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و شهدای دفاع مقدس و تسلیت شهادت حجاج در مکه مکرمه اظهار کرد: حکومت ننگین و رژیم آل‌یهود نمی‌تواند از عهده خانه کعبه برآید و برای مسلمانان مشکل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشته‌شدگان گیلانی در منا از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند، به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس بدون نام و رهبری امام (ره) بی‌معنا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام جان خود را تقدیم کردند، تصریح کرد: شهدا برای پیاده شدن احکام اسلام در جامعه جانفشانی کردند.

وی به اهداف بلند دفاع در کلام امام (ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با دفاع مقدس به دنیا صادر شده و اکنون رزمندگان در کشورهای یمن لبنان و ... با روش رزمندگان ما در دفاع مقدس با دشمنان می‌جنگند.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ابهت ابرقدرت‌ها در دفاع مقدس شکسته شد، بیان کرد: تمام دشمنان در دفاع مقدس سلاح در اختیار صدام گذاشتند اما ملت ایران در مقابل تمام دشمنان ایستادگی کرد.

وی، دفاع مقدس را موجب وحدت ملت ایران دانست و یادآور شد: این وحدت همچنان در کشور تداوم دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان متذکر شد: دفاع مقدس موجب حقارت تمام سردمداران استکبار جهانی شد و امروز ایران اسلامی به مرحله‌ای از توانمندی رسیده که به 51 کشور تجهیزات نظامی صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از لیبرال‌ها که اعتقادی به انقلاب نداشتند در دفاع مقدس تنها نق زدند، افزود: امام (ره) در مجمع فرماندهان فرمود که انقلاب اسلامی با وحدت باید از آفت‌ها حفظ شود.

عبدالله‌پور در پایان توضیح داد: اگر امروز می‌خواهیم انقلاب پابرجا باشد باید دنباله‌رو روحانیت باشیم و از دستاوردهای دفاع مقدس حراست کنیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil